Jeg skriver nok mest af frustration...
sagen er den at jeg længe synes der har været knas i vore forhold, kæresten har nogle problemer han lover at gøre noget ved, men det sker aldrig.. Derudover føler jeg mig ikke elsket af ham, føler bare vi bor sammen fordi vi har barn og det er sådan det er, ved ikke om jeg er lykkelig..??
jeg ved meget af min "ulykke" går på at han ikke gør noget ved hans problem, jeg føler jeg bliver sat til side fra det og han lover og lover men Inter sker...
Jeg føler også han er uansvarlig, altså vi er begge studerende vi aftalte at tage lån i en periode for at få samlet noget klat gæld...
jeg eg er færdig med min del af gælden om fem måneder også stopper jeg lånet og begynder (hvis det er muligt) at betale af på su lånet med det samme, han betaler 1000kr til gæld resten går op i smøger og lommepenge han klatter væk som er knap 4000kr vil jeg tro... Og det pisser mig af, for selvom vi har hver vores økonomi er jeg jo stadig en del af hans kommende kæmpe su gæld når vi er færdigt uddannede...
ÅRH!!!
nå, men her til aften har han virkeligt bragt mit pis i kog, han drak mere end hvad er okay til en familie fødselsdag og begynder at sidde og sige "sjove" ting om mig, som at jeg sender vores barn afsted fordi jeg vil have fridage når jeg ikke skal i skole, hvilket er en lodret løgn!! Jeg har gået i skole siden september vores barn har været hjemme med mig på alle fridage undtagen to, fordi h*n havde haft mega meget fri og jeg havde nogle ting der skulle ordnes, derudover sidder han og fortæller nogle små hemmeligheder vi har sammen om mig...
og nu orker jeg ikke mere, jeg har brug for en pause fra ham, jeg har ikke lyst til at gå fra hinanden, vil stadig kæmpe for at vores barn kan have sine forældre sammen, men han har brug for en øjnåbner og hvis det ikk hjælper, ja så må jeg nok se i øjnene at der må slutte...
MEN, hvordan siger jeg lige til kæresten gennem ti år at jeg har brug for at han flytter i en periode? Vi er så dårlige til at kommunikere og har altid været det, han lukker helt at og bliver mega sur uanset hvad jeg siger, kan han få vendt den til at jeg er idioten, og jeg er bare konflikt sky, enten kommer jeg til at grine og han ikke tager mig seriøst eller også får jeg formuleret mig dumt...
beklager det blev langt og rodet, er bare så forvirret i mit hovede pt.,