Mine skønne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
5 svar
8 synes godt om
29. marts 2014

lineog4

Har lige i dag fået billeder. Ikke tilfreds med dem, men de er okay. Men min mor fik et af mormor med børnebørnene, og det billede gør mig glad.

Og så lige et billederne jeg for første gang kunne se bare lidt af mig selv i et af børnene. Det er mig med den pinke bluse på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Dejlig mormor, skønne unger - der er varme og glæde i det billede. 

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

lineog4 skriver:

Har lige i dag fået billeder. Ikke tilfreds med dem, men de er okay. Men min mor fik et af mormor med børnebørnene, og det billede gør mig glad.

Og så lige et billederne jeg for første gang kunne se bare lidt af mig selv i et af børnene. Det er mig med den pinke bluse på.

Skønt billed!

Anmeld

29. marts 2014

Goggelogge

Så hyggeligt og lækkert billede ❤

Anmeld

30. marts 2014

mor88

lineog4 skriver:

Mega godt billede synes jeg din datter ligner godt nok meget dig! Så det er altså ikke kun din søn og den mindste ligner mormor

Anmeld

30. marts 2014

lineog4

mor88 skriver:

Mega godt billede synes jeg din datter ligner godt nok meget dig! Så det er altså ikke kun din søn og den mindste ligner mormor

Tak. Min datter er nærmest identisk med sin far og sin storebror (som ikke er min), så det er nok billedet der snyder. Men ville da være dejligt at være så smuk som hende 

Ja synes også den lille ligner mormor meget, også i sind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.