Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville vælge en 12 - han kan sikkert kun bruge den et år men det er nemmere at lære at blive tryg ved at cykle uden støttehjul når den ik er for stor
Janni. skriver: Silas skal have en cykel. Han fik en af min far i fødselsdagsgave, men den er ALT for stor.. Så han skal have en mindre at starte ud med, men vi er i tvivl..Skal det være 12 eller 16 tommer? Jeg hælder til 12 tommer? Silas er lige blevet 3.
Silas skal have en cykel. Han fik en af min far i fødselsdagsgave, men den er ALT for stor.. Så han skal have en mindre at starte ud med, men vi er i tvivl..Skal det være 12 eller 16 tommer? Jeg hælder til 12 tommer? Silas er lige blevet 3.
Min søn er 3½. Han fik en cykel kort før hans 3 års føsdag. Han har en 12"
Hvis han ikke kan cykle ville jeg vælge en 12" . Den er fin som begynder.
her lærte knægten at cykle på 12" uden støttehjul da han var 3. Han har lige fået en 16" og er 4,5 .
Altså det skal helt klart være en 12 tommer, men er han ikke ved at være for gammel til at køre med støttehjul eller??
Sannemor4 skriver: Altså det skal helt klart være en 12 tommer, men er han ikke ved at være for gammel til at køre med støttehjul eller??
Der er mange 3 årige som bruger støttehjul.
Inkl. min egen på 3,5 år. Han har først lige lært at cykle med støtte .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128