12 eller 16 tommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
12 svar
8 synes godt om
29. marts 2014

Janni.

Silas skal have en cykel. Han fik en af min far i fødselsdagsgave, men den er ALT for stor.. Så han skal have en mindre at starte ud med, men vi er i tvivl..

Skal det være 12 eller 16 tommer? Jeg hælder til 12 tommer? Silas er lige blevet 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Janni.

I skal da lige se ham på den cykel fra min far..

Cyklen gemmer vi til han kan passe den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2014

PernilleogLouis

Ville vælge en 12 - han kan sikkert kun bruge den et år men det er nemmere at lære at blive tryg ved at cykle uden støttehjul når den ik er for stor

Anmeld

29. marts 2014

MorDk

Janni. skriver:

Silas skal have en cykel. Han fik en af min far i fødselsdagsgave, men den er ALT for stor.. Så han skal have en mindre at starte ud med, men vi er i tvivl..

Skal det være 12 eller 16 tommer? Jeg hælder til 12 tommer? Silas er lige blevet 3.

Min søn er 3½. Han fik en cykel kort før hans 3 års føsdag. Han har en 12"

Anmeld

29. marts 2014

bøllen

Janni. skriver:

Hvis han ikke kan cykle ville jeg vælge en 12" . Den er fin som begynder.

her lærte knægten at cykle på 12" uden støttehjul da han var 3. Han har lige fået en 16" og er 4,5 . 

Anmeld

29. marts 2014

LinLin

Jeg tænker 12" ... Det har Adam i hvert fald. Men man kan også få 14"

Anmeld

29. marts 2014

Janni.

1000 tak for svar piger. Vi køber en 12 tommer.

Anmeld

29. marts 2014

Sannemor4

Janni. skriver:

Altså det skal helt klart være en 12 tommer, men er han ikke ved at være for gammel til at køre med støttehjul eller?? 

Anmeld

30. marts 2014

Swerg

Sannemor4 skriver:

Altså det skal helt klart være en 12 tommer, men er han ikke ved at være for gammel til at køre med støttehjul eller?? 

Der er mange 3 årige som bruger støttehjul. 

Inkl. min egen på 3,5 år. Han har først lige lært at cykle med støtte .

Anmeld

30. marts 2014

Janni.

Sannemor4 skriver:

Bestemt ikke. Silas er bagud motorisk. Han gik først da han var næsten 19 mdr og er ekstrem forsigtig. Det har hæmmet ham en hel del.
Han er f.eks først begyndt at køre på 2-hjulet løbe motorcykel for små 3 uger siden.

Han gør alting i eget tempo. Men det var ikke nemt at vide for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.