Positiv test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2014

Fru Ebied

Jeg blev insemineret onsdag den 19 marts. 

Jeg tog en graviditetstest imorges der var 100 % negativ. Ingen skygge streger eller svag streg. 

Jeg er idag 3+3, burde man ikke kunne se det i en test nu hvis jeg var gravid? Om ikke andet så bare en anelse af en streg?

Hvornår testede i positivt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

et-ønske

Jeg testede positiv 3+6 - tror det er for tidligt at teste allerede nu - vent med at teste til den dag klinikken har bedt dig teste

Håber det bedste

Anmeld

29. marts 2014

Fru Ebied

et-ønske skriver:

Jeg testede positiv 3+6 - tror det er for tidligt at teste allerede nu - vent med at teste til den dag klinikken har bedt dig teste

Håber det bedste

Tusind tak for svar.. Åh hvor er det svært.. Jeg føler jo alt håb er ude nu fordi den var negativ imorges.

Anmeld

29. marts 2014

et-ønske

Fru Ebied skriver:

Tusind tak for svar.. Åh hvor er det svært.. Jeg føler jo alt håb er ude nu fordi den var negativ imorges.

Jeg testede også før testdag, og blev så ked af det - var sikker på at alt håb var ude..... Det er derfor klinikken giver en testdag, men tålmodighed er en svær størrelse

Anmeld

29. marts 2014

JH12

Det er de færreste der kan teste så tidligt. Det er bedst først at teste den dag hvor menstruationen udebliver krydser fingre for der er gevinst

Anmeld

29. marts 2014

Åse

Fru Ebied skriver:

Jeg tog en graviditetstest imorges der var 100 % negativ. Ingen skygge streger eller svag streg. 

Jeg er idag 3+3, burde man ikke kunne se det i en test nu hvis jeg var gravid? Om ikke andet så bare en anelse af en streg?

Jeg fik ÆO D. 18.03 og jeg teste i torsdags, vildt dumt den var også negativ og man bliver jo skide ked af det...
Men håber stadigvæk...

Anmeld

29. marts 2014

liten-mamma

Fru Ebied skriver:

Første gang testede jeg positivt 9+ og anden gang var det 4+ eller 5 +

Anmeld

30. marts 2014

Fru Ebied

et-ønske skriver:

Jeg testede også før testdag, og blev så ked af det - var sikker på at alt håb var ude..... Det er derfor klinikken giver en testdag, men tålmodighed er en svær størrelse

Var du så gravid alligevel, eller?

Anmeld

30. marts 2014

Fru Ebied

Tak for svar allesammen, jeg er meget taknemmelig. 

Anmeld

30. marts 2014

et-ønske

Fru Ebied skriver:

Var du så gravid alligevel, eller?

Jeps der gemte sig lige to tøser derinde er i uge 29+ nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.