Cyklusdag 42

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Swerg

FruOlsen skriver:

Jeg forstår dig virkelig godt. Jeg er på dag 63 og plejer ikke at have meget uregelmæssig mens. Jeg gik til lægen i sidste uge og har fået henvisning til gynækolog... det kunne også være løsningen for dig hvis mens bliver væk. 

Åh  

hvad kan en gynækolog gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Købmagerkonen

Swerg skriver:

Åh  

hvad kan en gynækolog gøre ?

For mit vedkommende skal der ses på om jeg fejler noget (PCO eller endometriose), eller hvad det ellers kan skyldes.

Anmeld

29. marts 2014

Swerg

FruOlsen skriver:

For mit vedkommende skal der ses på om jeg fejler noget (PCO eller endometriose), eller hvad det ellers kan skyldes.

Okay har du børn i forvejen? 

Jeg har en dreng . Jeg blev gravid i 1. Cyklus dengang.. 

Anmeld

29. marts 2014

Købmagerkonen

Swerg skriver:

Okay har du børn i forvejen? 

Jeg har en dreng . Jeg blev gravid i 1. Cyklus dengang.. 

Nej, jeg har endnu ingen børn, og det er virkelig også med til at gøre oplevelsen frustrerende

Det er da positivt at du allerede har en dreng - så kan du i hvert fald blive gravid Men jeg synes nu stadig du skal kontakte lægen hvis din menstruation udebliver i længere tid.

Anmeld

3. april 2014

Ønskebaby2015

FruOlsen skriver:

Jeg forstår dig virkelig godt. Jeg er på dag 63 og plejer ikke at have meget uregelmæssig mens. Jeg gik til lægen i sidste uge og har fået henvisning til gynækolog... det kunne også være løsningen for dig hvis mens bliver væk. 

Præcis samme her, tror det er ved at være 67 dage siden sidste menses trods den har været regelmæssig før og lige pludselig bliver den bare væk. Jeg har fået tid ved lægen om 2 uger, så er det 3 mdr siden. Ih hvor er det irriterende den udebliver ....

Anmeld

3. april 2014

Købmagerkonen

cpetersen skriver:

Præcis samme her, tror det er ved at være 67 dage siden sidste menses trods den har været regelmæssig før og lige pludselig bliver den bare væk. Jeg har fået tid ved lægen om 2 uger, så er det 3 mdr siden. Ih hvor er det irriterende den udebliver ....

Jeg er på dag 68 i dag og er lige kommet hjem fra gynækologen. Han kunne se en cyste i højre side, hvilket han mente skyldes endometriose, men det hele så ellers ud til at virke fint... og så sagde han at jeg ville have ægløsning her i løbet af weekenden så vi skulle bare gå hjem og lave baby

Det var virkelig en lettelse at få vished omkring endometriose (ingen PCOS her). Han vidste dog ikke hvorfor jeg ikke fik menstruation men jeg skulle vende tilbage efter sommerferien hvis jeg ikke var blevet gravid naturligt, for så kunne vi komme i behandling.

Jeg håber du får vished ved lægen

Anmeld

3. april 2014

Ønskebaby2015

FruOlsen skriver:

Jeg er på dag 68 i dag og er lige kommet hjem fra gynækologen. Han kunne se en cyste i højre side, hvilket han mente skyldes endometriose, men det hele så ellers ud til at virke fint... og så sagde han at jeg ville have ægløsning her i løbet af weekenden så vi skulle bare gå hjem og lave baby

Det var virkelig en lettelse at få vished omkring endometriose (ingen PCOS her). Han vidste dog ikke hvorfor jeg ikke fik menstruation men jeg skulle vende tilbage efter sommerferien hvis jeg ikke var blevet gravid naturligt, for så kunne vi komme i behandling.

Jeg håber du får vished ved lægen

Dejligt med afklaring ! Så krydser vi fingre for du ikke behøver mens denne gang før for at blive gravid, hvis han kunne se æl var på vej hihi. Vi er ca samme sted, håber heller ikke der er noget med mig ). Jeg ved ikke lige hvad endo. er, det må jeg lige læse om . Men alm eller hvad??

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Swerg skriver:

Og stadig ingen mens !!!!!!  

grrrr!!! 

Ja sorry det skulle gå ud over jer  

Hvor frustrerende!!

Har du været hos lægen?

Anmeld

4. april 2014

Købmagerkonen

cpetersen skriver:

Dejligt med afklaring ! Så krydser vi fingre for du ikke behøver mens denne gang før for at blive gravid, hvis han kunne se æl var på vej hihi. Vi er ca samme sted, håber heller ikke der er noget med mig ). Jeg ved ikke lige hvad endo. er, det må jeg lige læse om . Men alm eller hvad??

Jeg mener lægen sagde at omkring 10% af alle kvinder/piger har endometriose, så ja, det er rimeligt normalt, men det er meget forskelligt hvor påvirket man er af det.

Jeg selv har altid haft meget voldsomme menstruationssmerter og det har jeg nu fundet ud af skyldes endometriose (i mit tilfælde).

Gynækologen så dog ingen tegn på at mine æggeledere og æggestokke ikke virkede, så jeg skulle sagtens kunne blive gravid selv - det var virkelig en lettelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.