Glæder mig, som bare pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
14 svar
12 synes godt om
29. marts 2014

Familie

Hej med jer 

Jeg må bare komme ud med den glæde som jeg rende rundt med hele tiden!

Vi har planlagt at jeg skal stoppe mini-pillerne når min nuværende pakke er tom, så vi kan begynde på projekt baby  Vi har ingen børn endnu, så vi er rigtig spændte på hele den nye oplevelse som vi kommer i møde.

Jeg kan slet ikke tænke på andet end at vi skal være forældre når det engang kommer så langt, og alt det som man skal være forberedt på som førstegangsforældre. 

Det kribler i maven hver gang jeg tænker på det at skulle være gravid og hvordan det mon følelses at få en lille i vores hjem. Vi glæder os begge rigtig meget og jeg kan snart ikke vente på at det bliver d. 16/4, som er den dag jeg tager den sidste tablet og kan for alvor komme i gang med pb. 

Så kom jeg ud med en lille del af de mange tanker jeg har, om vores ønsker for nærmest fremtid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Anonymo

Familie skriver:

Hej med jer 

Jeg må bare komme ud med den glæde som jeg rende rundt med hele tiden!

Vi har planlagt at jeg skal stoppe mini-pillerne når min nuværende pakke er tom, så vi kan begynde på projekt baby  Vi har ingen børn endnu, så vi er rigtig spændte på hele den nye oplevelse som vi kommer i møde.

Jeg kan slet ikke tænke på andet end at vi skal være forældre når det engang kommer så langt, og alt det som man skal være forberedt på som førstegangsforældre. 

Det kribler i maven hver gang jeg tænker på det at skulle være gravid og hvordan det mon følelses at få en lille i vores hjem. Vi glæder os begge rigtig meget og jeg kan snart ikke vente på at det bliver d. 16/4, som er den dag jeg tager den sidste tablet og kan for alvor komme i gang med pb. 

Så kom jeg ud med en lille del af de mange tanker jeg har, om vores ønsker for nærmest fremtid 

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

29. marts 2014

Familie

Norit skriver:

Held og lykke med det hele! 

Mange tak!

Må nok herind indimellem og få en masse gode råd hehe. Vil gerne vide alt på forhånd, men må vist erkende at det nok ikke er muligt før vi står i situationen. 

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Held og lykke med det den 16/4 må være en lykkens dag, der bliver min lille datter 1 år, så jeg vil tænke på dig den dag og håbe det går hurtigt for jer

Anmeld

29. marts 2014

Familie

tarkoflen skriver:

Held og lykke med det den 16/4 må være en lykkens dag, der bliver min lille datter 1 år, så jeg vil tænke på dig den dag og håbe det går hurtigt for jer

Takker, tror vist også det er en rigtig god dato 

Det må være spændende med sådan en lille pige og håber at i får en god 1 års fødselsdag. Tiden er sikkert gået rigtig hurtig siden hun kom til verdenen 

Vi håber også på at det går hurtigt, og tak for tanken.

Anmeld

29. marts 2014

Frk.S

Dejligt.... held og lykke med det.

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Familie skriver:

Det må være spændende med sådan en lille pige og håber at i får en god 1 års fødselsdag. Tiden er sikkert gået rigtig hurtig siden hun kom til verdenen 

Det er så vildt! Du kan godt glæde dig til den størreste omvæltning i dit liv man fatter slet ikke at tiden kan flyve afsted på den måde!

Og man fatter slet ikke hvor fantastisk sådan et lille væsen kan være og hvor meget de lærer på bare et år!

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Familie skriver:

Det er så vildt! Du kan godt glæde dig til den størreste omvæltning i dit liv man fatter slet ikke at tiden kan flyve afsted på den måde!

Og man fatter slet ikke hvor fantastisk sådan et lille væsen kan være og hvor meget de lærer på bare et år!

Anmeld

29. marts 2014

Familie

Frk.S skriver:

Dejligt.... held og lykke med det.

Mange tak  Føler bare at tiden går alt for langsomt, og vil bare ønske at tiden gik en anelse hurtigere hehe.

Må gøre mit bedste for at have en smugle tålmodighed 

Anmeld

29. marts 2014

Familie

tarkoflen skriver:

Ihh kan slet ikke vente!

Er helt overbevist om at sådan et lille væsen er al ventetiden værd og selv om at det slet ikke et begyndt endnu, så fylder det os med en stor glæde bare ved tanken 

Det bliver rigtig spændende at kunne følge med i barnets udvikling og jeg er helt op-slugt af de debatter som er herinde. Det giver mig bare større nysgerrighed og ønsket om et barn bliver større og større for hver dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.