Så kom de

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

De strækmærker der...

Har efterhånden fået en del på den øverste del af lår og balder. - Og nu også de første stykker på siden af maven. Øv altså. Jeg ved godt at der ikke er meget at gøre mod det, da det jo har meget med gener og hormoner at gøre, men det er da lidt træls sådan at blive dækket at lilla streger

Suk suk, det var lige forfængeligheden der kom til udtryk der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Sandratoft

TanyaGR skriver:

De strækmærker der...

Har efterhånden fået en del på den øverste del af lår og balder. - Og nu også de første stykker på siden af maven. Øv altså. Jeg ved godt at der ikke er meget at gøre mod det, da det jo har meget med gener og hormoner at gøre, men det er da lidt træls sådan at blive dækket at lilla streger

Suk suk, det var lige forfængeligheden der kom til udtryk der  

Jeg føler med dig 

Anmeld

29. marts 2014

Mother-love

Jeg havde det også rigtig svært med at jeg fik strækmærker. Fik dog ikke nogen på maven. Men baller, lår( både indersiden og yderside) og bryster var fyldt med strækmærker.
For dem self stadig. Men dem på mine bryster kan man overhovedet ikke se. Og dem på ydersiden er meget lidt synlige. Dog er dem på indersiden stadig tydelige. Men de blev virkelig også rigtig store og brede. De er ret voldsomme. Men de falmer jo med tiden. Heldigvis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.