Kom lad os brokke os.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
4 svar
12 synes godt om
29. marts 2014

MyLove E

Ja eller måske skulle vi lade vær.

Jeg ser brok OVER alt, lige for tiden?!!! Og der både små og store store brok.
Man kan jo se hvad folk skriver på de forskellige sider på facebook.

Brok til tv Kanaler :

" Nu er programmet ...... igen forsinket 10 min"
" der er ingen tekster på"

Brok til tlf selskaber

" i en hel time kunne jeg ikke sende sms, nu skifter jeg selskaber"

Nu ligger jeg på sygehuset hvor ALLE arbejder på højtryk.... Og man kan virkelig se de bare løber rundt.

" ihh der skal ingenting ihh de gør ikke noget"
JO MEN DU ER FOR HELVEDE IKKE DEN ENESTE I DENNE VERDEN.

Og jeg ved godt jeg også brokker mig, ville bare af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Frk.S

Ja, generelt er folk nok glade for at brokke sig, og nogen kan virkelig opføre sig som om de er verdens centrum.

Nu arbejder jeg selv på en undersøgelsesafdeling på sygehuset... og heldigvis synes jeg at langt de fleste patienter er rigtig taknemmelige og rare. Og mange er gode til at rose og sige tak for god behandling osv.

Men for pokker da, der er også dem som man kan hoppe og springe for, og alligevel er intet godt nok. Dem der kan finde på at brokke sig voldsomt hvis de kommer 5 minutter senere ind end den tid de havde (det er ofte de samme som en anden gang sagtens kan komme valsende 5-10 min. for sent i forhold til deres tid, uden at det rører dem en meter).

Anmeld

29. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg brokker mig også meget 

Anmeld

29. marts 2014

Jupiter

Brok avler brok....

Anmeld

29. marts 2014

4kløver

MyLove E skriver:

Ja eller måske skulle vi lade vær.

Jeg ser brok OVER alt, lige for tiden?!!! Og der både små og store store brok.
Man kan jo se hvad folk skriver på de forskellige sider på facebook.

Brok til tv Kanaler :

" Nu er programmet ...... igen forsinket 10 min"
" der er ingen tekster på"

Brok til tlf selskaber

" i en hel time kunne jeg ikke sende sms, nu skifter jeg selskaber"

Nu ligger jeg på sygehuset hvor ALLE arbejder på højtryk.... Og man kan virkelig se de bare løber rundt.

" ihh der skal ingenting ihh de gør ikke noget"
JO MEN DU ER FOR HELVEDE IKKE DEN ENESTE I DENNE VERDEN.

Og jeg ved godt jeg også brokker mig, ville bare af med det

Jeg brokker mig mig over vores boligforening. Vi har 3 år brokket over fugtlugt og højetal på vores fugtmåler. Først i december opdager vi en vandskade. Vandet har nok stået i flere måneder. 

Skaden var stor og gulvet i gang køkkenet og stuen er taget op. Nu sidder vi så i en lejelighed på 2 sal et sted vi ikke ønsker at være og de kan ikke fortælle hvornår vi kan vende tilbage. Spøger efter hvorfor køkkenet ikke skal tages ud for der kan jo ligge vand. Men det skal det ikke. Her sidst vi var hjemme og kigge efter post opdager vi nu at det er taget ned.

Vi står som den lille som ikke kan stille noget op i mod dem. Skal lige sige at de nu også snakker om hvor fugten kommer ind. Hvor jeg tænker hvilken fugt, da vi gang på gang har fået af vide at det var os den var gal med og der ingen fugt var. Jeg brokker mig helt vildt hele tiden og er ved at få et flip på dem. Det er hele tiden os der ringer for at høre hvordan det står til. 

I næste uge står den på gratis retshjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.