Fremskridt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
7 svar
26 synes godt om
28. marts 2014

grinny

Ja det er de sidste par dage sket et stort fremskridt

Lægen synes det var helt fint at vi ville have tjekket kæresten sæd så det var bare intet problem 

Jeg har snakket med en akupunktør som er specialuddannet inden for fertilitet så på onsdag skal jeg starte på det  

Hun siger at alle dem hun har hjulpet er det sket efter 3-6 behandlinger (2 måneder), så jeg er sikker på at det også nok skal lykkedes for os 

Og så er jeg helt sikker på at jeg har haft en BIO i denne måned. Meget underligt "mens"smerter, som sad ved ligamenterne og så en meget voldsom blødning og i 5 dage, plejer kun at være 2-3 dage - så er næsten helt sikker, men det er jo godt tegn 

Jeg er bare så positiv lige for tiden, føler at verden igen er med os og ikke hele tiden imod os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Lægen synes det var helt fint at vi ville have tjekket kæresten sæd så det var bare intet problem 

Jeg har snakket med en akupunktør som er specialuddannet inden for fertilitet så på onsdag skal jeg starte på det  

Hun siger at alle dem hun har hjulpet er det sket efter 3-6 behandlinger (2 måneder), så jeg er sikker på at det også nok skal lykkedes for os 

Og så er jeg helt sikker på at jeg har haft en BIO i denne måned. Meget underligt "mens"smerter, som sad ved ligamenterne og så en meget voldsom blødning og i 5 dage, plejer kun at være 2-3 dage - så er næsten helt sikker, men det er jo godt tegn 

Jeg er bare så positiv lige for tiden, føler at verden igen er med os og ikke hele tiden imod os

Hvor er det dejligt søde grinny

Jeg håber at akupunktøren kan hjælpe dig! Jeg fik akupunktur op til vores behandling for at få Thea, og ja om det var det eller de ekstra hormoner der hjalp er jo ikke til at sige, men faktum er, at vi var så heldige at få hende jeg håber det samme sker for jer!

Anmeld

29. marts 2014

asff

grinny skriver:

Hvor er det skønt at hører! Håber virkelig det lykkes hurtigt. 

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer!

Anmeld

29. marts 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt søde grinny

Jeg håber at akupunktøren kan hjælpe dig! Jeg fik akupunktur op til vores behandling for at få Thea, og ja om det var det eller de ekstra hormoner der hjalp er jo ikke til at sige, men faktum er, at vi var så heldige at få hende jeg håber det samme sker for jer!

Jeg har kun hørt godt om det  Glæder mig utroligt meget til at starte! 

Og når alle dem der har gået hos hende er blevet gravid inden for 2 måneder, så må det jo betyde at det virker 

Anmeld

29. marts 2014

grinny

asff skriver:

Hvor er det skønt at hører! Håber virkelig det lykkes hurtigt. 

Det håber jeg også 

Anmeld

29. marts 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer!

Tusind tak 

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg har kun hørt godt om det  Glæder mig utroligt meget til at starte! 

Og når alle dem der har gået hos hende er blevet gravid inden for 2 måneder, så må det jo betyde at det virker 

Ja det må man gå ud fra for det snart er jeres tur! Og dejligt at høre, at du tænker, at lykken er med jer nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.