Gymnastik opvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2014

Lene Unik

Gad vide hvor mange andre der skal det samme om mig i morgen? Her slutter gymnastiksæsonen og der er stor opvisning. Hinnerup er en ikke så stor by, men der er rigtig mange der går til gymnastik. Min den yngste har de sidste to år gået til springgymnastik, og det har han været rigtig glad for. Opvisningen starter kl. 10, og han skal på gulvet kl. 15.10.... Han har gået om mandagen i 2 timer, og de har været 3 hold der øvede samtidig. Drenge spring, pige spring, og pige rytme for 3-5. klasse. De har øvet fælles serie, og så skiftes de til at vise noget så det bliver afvekslende. Rigtig god ide.

Simon er ikke en der snakker meget om hvad han føler, men jeg ved han glæder sig, for han har snakket om hvornår det er, hvem der kommer med og ser på osv. Storesøster skal arbejde, far er syg og tvivler på han bliver frisk, men jeg er med fra start til slut, og storebror kommer og ser når han skal på gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Troldemommi

Lene Unik skriver:

Gad vide hvor mange andre der skal det samme om mig i morgen? Her slutter gymnastiksæsonen og der er stor opvisning. Hinnerup er en ikke så stor by, men der er rigtig mange der går til gymnastik. Min den yngste har de sidste to år gået til springgymnastik, og det har han været rigtig glad for. Opvisningen starter kl. 10, og han skal på gulvet kl. 15.10.... Han har gået om mandagen i 2 timer, og de har været 3 hold der øvede samtidig. Drenge spring, pige spring, og pige rytme for 3-5. klasse. De har øvet fælles serie, og så skiftes de til at vise noget så det bliver afvekslende. Rigtig god ide.

Simon er ikke en der snakker meget om hvad han føler, men jeg ved han glæder sig, for han har snakket om hvornår det er, hvem der kommer med og ser på osv. Storesøster skal arbejde, far er syg og tvivler på han bliver frisk, men jeg er med fra start til slut, og storebror kommer og ser når han skal på gulvet.

Vi skal også til gymnastikafslutning idag, Johanne på 2,5 glæder sig så meget til at bedsterne kommer og ser hende danse 

Og bagefter går vi alle herhjem og spiser pandekager 

Håber i får en god dag 

Monica 

Anmeld

29. marts 2014

Moma

Vi skal først på næste søndag. Vores den lille på 4 skal til opvisning. Det glæder vi os til.

Men det er alligevel lidt mærkeligt, for børnene og jeg plejer at være til opvisning. Men vores datter går ikke til gym i år, og mit hold  (piloxing) skal ikke opvise i år som det plejer.

Det er simpelthen så stort at gå indmarch synes jeg. 

Anmeld

29. marts 2014

Lene Unik

Sikke en oplevelse, blev helt rørt over at se så mange gymnaster. Ialt omkring 1000 var på gulvet, inklusiv 170 fra en efterskole. Simon klarede det så godt, de er lige knap 100 tilsammen på de tre hold der var på samtidig, rigtig dygtige børn. DGI Århus aspirant hold var der også, så der var meget forskelligt. 

Anmeld

29. marts 2014

MyLove E

Vi var den 8 marts. . Vi gir til forældre/barn gymnastik, så jeg lave også opvisning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.