Diddel søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
18 svar
1 synes godt om
28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hej alle. Min datter er begyndt og samle på Diddel papir, har du evt en mappefuld jeg kan købe? Jeg havde da jeg var ' ung' men det er fortid nu jeg bor i Århus og kan hente hvis det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Aisha skriver:

Hej alle. Min datter er begyndt og samle på Diddel papir, har du evt en mappefuld jeg kan købe? Jeg havde da jeg var ' ung' men det er fortid nu jeg bor i Århus og kan hente hvis det er.

Inden på facebook i en gruppe der vidst nok hedder køb og salg Sjælland uden regler . Der var en pige som solgte en masse diddel der

Har desværre ikk noget .. Men så det den anden dag

Anmeld

28. marts 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Aisha skriver:

Inden på facebook i en gruppe der vidst nok hedder køb og salg Sjælland uden regler . Der var en pige som solgte en masse diddel der

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Moooooooartilto:) skriver:

Tusind tak ! Søger nu : ) håber hun sender.

Anmeld

28. marts 2014

LLN

Aisha skriver:

Min datter kan godt samle en god pakke. Hun har gemt blokke og papirer fra da jun var lille. Du kan evt. Skrive en pb med hvad du vil give incl. Porto og så kan vi prøve at samle en pakke.

Anmeld

28. marts 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg er en 89stykker Diddel papirer og poser og forskellige str du må få til 50kr plus forsendelse vis det har interesse ? :-)

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
anna111 skriver:

Jeg er en 89stykker Diddel papirer og poser og forskellige str du må få til 50kr plus forsendelse vis det har interesse ? :-)

Du har vel ikke en Diddel mappe dertil også ?

Anmeld

28. marts 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Du har vel ikke en Diddel mappe dertil også ?

Nej har desværre ikke en diddel mappe  kun en masse diddel papirer

Anmeld

28. marts 2014

M &.I

Aisha skriver:

Er det der her??  ( Dba )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
anna111 skriver:

Nej har desværre ikke en diddel mappe  kun en masse diddel papirer

Det vil jeg godt købe. Skriver lige til dig privat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.