Har en kirurgisk abort ødelagt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
2 synes godt om
28. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja det spekulere jeg meget over!
Inden jeg fik en kirurgisk abort havde jeg meget nemt ved at blive gravid, jeg havde desværre bare svært ved at holde på dem den 5 april for et år siden måtte jeg desværre få en abort, som desværre endte ud i en slem infektion i underlivet. Vi har nu prøvet i lidt mere end et halvt år med æl teste men uden held. Æl testen bliver bragende positiv, men graviditets testen er så negative som de overhovedet kan være jeg synes det er dybt uretfærdigt at en test kan være SÅ negativ når man bare brænder så meget for en bror eller søster til min pige. Jeg har ikke brugt nogen form for prævention i mere end 8 år så det er ikke fordi jeg har stoppet kroppen med alt muligt.
Mon denne abort har ødelagt mine muligheder for at blive mor til nr to?

Knus en meget ulykkelig 25 årig, der bare så brændende ønsker sig en nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

CaWi

Anonym skriver:

Inden jeg fik en kirurgisk abort havde jeg meget nemt ved at blive gravid, jeg havde desværre bare svært ved at holde på dem den 5 april for et år siden måtte jeg desværre få en abort, som desværre endte ud i en slem infektion i underlivet. Vi har nu prøvet i lidt mere end et halvt år med æl teste men uden held. Æl testen bliver bragende positiv, men graviditets testen er så negative som de overhovedet kan være jeg synes det er dybt uretfærdigt at en test kan være SÅ negativ når man bare brænder så meget for en bror eller søster til min pige. Jeg har ikke brugt nogen form for prævention i mere end 8 år så det er ikke fordi jeg har stoppet kroppen med alt muligt.

Risikoen for at aborten har nedsat din chance for at blive naturligt gravid, er MÅSKE nedsat, fordi du fik en infektion.
Men det kan kun en læge og gynækolog svare dig 100% på.

Men hvis du også har gået og tænkt meget på at blive gravid, her mens i har prøvet, kan det jo også få kroppen til reagere med, netop ingen graviditet.
Hvad med lade ægløsnings testene ligge i skuffen de næste par mdr? Og prøve ikke at tænke for meget på ønsket om en graviditet?
Hvis der stadig ikke er sket noget om et par mdr, ville jeg kontakte lægen i hvert fald

Anmeld

28. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Det er helt normalt at det kan gå hurtigt og så gå langsomt, eller omvendt. Har en veninde hvis første barn tog et år at lave, og andet barn en måned. Det kan sagtens være en ren tilfældighed at du ikke er blevet gravid endnu. Et halvt år er ikke lang tid.

Når det så er sagt - en slem underlivsinfektion kan muligvis nå at sprede sig så den sætter sig på æggelederne, som så bliver ødelagt. Prøv at snakke med din læge om det evt. kunne være en mulighed, for så kan du få æggelederne skyllet igennem for at tjekke om de virker som de skal.

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Risikoen for at aborten har nedsat din chance for at blive naturligt gravid, er MÅSKE nedsat, fordi du fik en infektion.
Men det kan kun en læge og gynækolog svare dig 100% på.

Men hvis du også har gået og tænkt meget på at blive gravid, her mens i har prøvet, kan det jo også få kroppen til reagere med, netop ingen graviditet.
Hvad med lade ægløsnings testene ligge i skuffen de næste par mdr? Og prøve ikke at tænke for meget på ønsket om en graviditet?
Hvis der stadig ikke er sket noget om et par mdr, ville jeg kontakte lægen i hvert fald

Må nok prøve at droppe testene?? ved selvfølgelig godt at 6 mdr ikke er lang tid, det er bare så frustrerende når jeg er vant til at blive hurtigt gravid.

Prøver at få tankerne lidt på afstand og ser om der så ikke sker noget?? tak for svar iøvrigt

Anmeld

28. marts 2014

Lrm

Krydser fingre for dig!!

Anmeld

29. marts 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Krydser fingre for dig!!

Tusinde tak??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.