Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er hvad jeg døjer med og har døjet med de sidste 2 dage , det bliver bare værre , og det er slemt nu. Jeg er i uge 18 . Lægen har lukket, hvem skal jeg ringe til, eller skal jeg vente og se tiden an?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er hvad jeg døjer med og har døjet med de sidste 2 dage , det bliver bare værre , og det er slemt nu. Jeg er i uge 18 . Lægen har lukket, hvem skal jeg ringe til, eller skal jeg vente og se tiden an?
Ring til fødegangen.. Jeg blev tjekket 2 gange pga plukveer.. Sidste gang omkring uge 27 blev jeg sygemeldt
Goggelogge skriver: Ring til fødegangen.. Jeg blev tjekket 2 gange pga plukveer.. Sidste gang omkring uge 27 blev jeg sygemeldt
Tænkte bare om det var lidt tidligt at ringe dertil? Altså mere i forhold til hvad de egentlig kan gøre ved det , eller bare sådan i det hele taget? Men er det fødegangen eller svangregangen?
Jeg kom på fødegangen hvor jeg blev tjekket.. Synes du skal ringe, kan være det hjælper når du får af vide den lille har det godt, så kan du slappe af
Goggelogge skriver: Jeg kom på fødegangen hvor jeg blev tjekket.. Synes du skal ringe, kan være det hjælper når du får af vide den lille har det godt, så kan du slappe af
Jeg er slet ikke bekymret for den lille, mærker hende hele tiden. Men er bekymret for sådan noget som tidlig fødsel/sen abort eller lign, især pga den trykkende fornemmelse i skeden og at plukveerne gør Så ondt
kunne godt lyde som regn på blærebetændelse, få stickset din urin, kan købes på apoteket:-)
Jeg vil umiddelbart sige at det er JM du skal ringe til når du ikke er længere henne. Så kan hun måske sige om du skal ringe til fødegangen. Du kan også ringe til 1813 hvis både JM og egen læge har lukket.
modesty skriver: Jeg vil umiddelbart sige at det er JM du skal ringe til når du ikke er længere henne. Så kan hun måske sige om du skal ringe til fødegangen. Du kan også ringe til 1813 hvis både JM og egen læge har lukket.
Tro jeg prøver med 1813 når jeg har fri, medmindre det forværreS
Anonym skriver: Tro jeg prøver med 1813 når jeg har fri, medmindre det forværreS
Det lyder som en god gang blærebetændelse - har du fået ringet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128