Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Henni

Min søsters dreng på 15 måneder har fået skoldkopper og jeg har så med vilje tage Kristopher over til hende i håb om at han kan få det overstået mens han er så lille.

Egentlig er det jo lidt sygt at man udsætter sit lille barn for det, men jeg kan se at det sgu ikke er nemt med en dreng der kan gå og udtrykke sig som min nevø og krydser fingre for at han får det.

Er der nogle der vil have besøg hvis han får det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

sbs78

Det skal du ikke havde det dårligt over. Jeg ville have gjort det samme Vi ved jo at det er en sygdom, som de skal have. Min datter på 2 år har lige haft dem og hun var slet ikke syg af dem. Så håb du bare at lille manden for dem nu

Anmeld

8. august 2009

tascia

der er rigtig mange der gør som du gør, så intet underligt i det.

personligt forsøgte jeg at undgå det, ville gerne have haft min søn var omkring de 2 når han fik det. desvære fik hans søster det, og 14 dage efter havde han det, og der var han lige blevet 1 år.

Det var 10 gange nemmere da søsteren på 3 (på det tidspunkt) havde det end lillebror på 1, man kunne bedre forklare at man ikke måtte klø og smører hende ind.

men træls start efter 1 års barsel

men begge tog det nu pænt, og var ikke voldsom syge af det som man oj kan blive (feberkramper etc.)

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.