Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn er 3½ år. Han ELSKER at danse (BreakDance) Han har nu lært sig selv en masse fede tricks og her for leden så jeg ham stå på hovedet for første gang! Jeg var mundlam! Han kan også stå lidt på hænder og lave saltoer i f.eks sengen. Forleden lavede han en flik flak...Jeg stod selv på hovedet som 4 årige. Andre hvis børn kan står på hovedet eller hænder? Måtte lige dele med jer... Er sgu så stolt af min søn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Min søn er 3½ år. Han ELSKER at danse (BreakDance) Han har nu lært sig selv en masse fede tricks og her for leden så jeg ham stå på hovedet for første gang! Jeg var mundlam! Han kan også stå lidt på hænder og lave saltoer i f.eks sengen. Forleden lavede han en flik flak...Jeg stod selv på hovedet som 4 årige. Andre hvis børn kan står på hovedet eller hænder? Måtte lige dele med jer... Er sgu så stolt af min søn!
Det er fedt når de afprøver hvad de kan med deres kroppe Johanne på 21/2 er vild med at slå koldbøtter og lege vilde leje, hun er ved at afprøve sig selv i at slå vejrmøller hun gør nogengange mig helt nervøs
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128