Starte til trænning nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
4 synes godt om
28. marts 2014

elskeratværemor

Hej alle sammen :-) 

Har gået længe og tænkt på om jeg skal starte til trænning igen, der er gratis indmeldelse i mit fitness center på mandag, og kunne virkelig godt tænke mig at komme ned og træne hver dag da jeg går hjemme med bækkenløsning, jeg ved dog bare ikke om det er en god eller dårlig ide...tænker på om jeg kan holde til det, f.eks. crosstraineren, og måake lidt rask gang... uhh det svært:-) jeg har dog bare taget 19 kg på indtil videre og er sku lidt bange for de ikke ryger af igen bagefter hvis jeg ikke begrænser det allerede nu (dog uden at gå på kur-det kunne jeg ikke gøre så længe jeg er gravid)... hvad havde i gjort i min situation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Skouboe

Med bækkenløsning ville jeg holde mig i ro...

Anmeld

28. marts 2014

(august)

Holde dig i ro og crosstrainer er ikke godt for bækkenet når du har bækkenløsning. 

Du må tage nogle ekstra ture i fitnesscenter når den lille er kommet ud i stedet 

Anmeld

28. marts 2014

MorDk

Du skal holde dig lidt i ro. Bækkenløsning er ikke for sjov siger jeg dig... Det kan påvirke dig resten af dit liv hvis ikke du passer på. Jeg har født 2 børn jeg har problemer med smerter i ny og næ...

Anmeld

29. marts 2014

elskeratværemor

MorDk skriver:

Du skal holde dig lidt i ro. Bækkenløsning er ikke for sjov siger jeg dig... Det kan påvirke dig resten af dit liv hvis ikke du passer på. Jeg har født 2 børn jeg har problemer med smerter i ny og næ...

Det er os bare fordi man føler sig så hjælpeløs og ikke kan lave en dyt; havde hørt træning skulle hjælpe så det blev lidt bedre, men efter jeg har posted dette oplæg har jeg haft en masse små plukveer så har droppet tanken om at komme til at træne før efter fødselen -den går nok ikke i længden :-)

Anmeld

29. marts 2014

Hullabullabulla

sus1987 skriver:

Det er os bare fordi man føler sig så hjælpeløs og ikke kan lave en dyt; havde hørt træning skulle hjælpe så det blev lidt bedre, men efter jeg har posted dette oplæg har jeg haft en masse små plukveer så har droppet tanken om at komme til at træne før efter fødselen -den går nok ikke i længden :-)

Hvis du vil holde dig lidt i gang så gå i svømmehallen.. Det er fantastisk at føle vægtløsheden og det er rolig træning for dit bækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.