Romtoddy? Virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
5 svar
3 synes godt om
28. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hello, nu har jeg ligget syg man-onsdag. Og er igen ramt idag, dog taget afsted fordi det er en kort dag og af princip ikk kan melde mig syg 2gange samme uge!! (Puuuuh det bliver lange 5timer!!)

SÅ! Nu gider jeg ikk det der sygdom mere! Min dp har snakket om romtoddy hele ugen og nu tænker jeg "virker det?" For så skal jeg da glædeligt købe mig en flaske rom med hjem i eftermiddag så jeg kan gå i seng på sådan én i aften. Og nårh ja, har ikk forstand på sprut så hvilken rom  bruger man? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Lotus86

Det virkede på mig engang jeg var mega syg med halsbetændelse.

Og af princip bliver jeg nødt til at sige, at jeg er sikker på dine kollegaer hellere ser at du melder dig syg to gange på en uge, fremfor at smitte dem.

Anmeld

28. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det virkede på mig engang jeg var mega syg med halsbetændelse.

Og af princip bliver jeg nødt til at sige, at jeg er sikker på dine kollegaer hellere ser at du melder dig syg to gange på en uge, fremfor at smitte dem.

Helt enig hvis jeg havde kollegaer at tage hensyn til, men der er kun mig, helt mutters

Kan du huske hvilken rom man bruger?

Anmeld

28. marts 2014

Lotus86

Helt enig hvis jeg havde kollegaer at tage hensyn til, men der er kun mig, helt mutters

Kan du huske hvilken rom man bruger?

Så det jo en helt anden sag

Jeg tror det er lige meget hvilken rom der er, jeg fik bare den mine forældre havde stående, og kort tid efter var feberen væk og jeg var frisk til at kunne deltage til juleaften

Anmeld

28. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lotus86 skriver:

Så det jo en helt anden sag

Jeg tror det er lige meget hvilken rom der er, jeg fik bare den mine forældre havde stående, og kort tid efter var feberen væk og jeg var frisk til at kunne deltage til juleaften

Fedt! Det må prøves! 

Anmeld

28. marts 2014

fo82

Den bedste er stroh ROM - og mind you - ryk direkte i seng - gerne inden du drikker den :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.