Hjælp!!! Ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. marts 2014

SabbyC

Hej tøser.

Jeg har virkelig brug for nogen gode råd! 

Vores søn på knap 7 uger er begyndt at få bøvl med maven og er meget urolig og skriger RIGTIG meget! Man kan virkelig se at han har ondt! 

Da jeg ikke producerer nok mælk har han siden han var 2 uger primært fået flaske. (Nan 1)

De første uger gik fint. Dog pruttede han en del og pressede meget for at komme af med afføring på trods af at afføringen så helt normal ud og han ikke virkede til at føle ubehag. 

De sidste par dage har han været meget urolig og skreget rigtig meget og har ikke spist og sovet som han plejede.

Han sover for det meste meget kort varigt og vågner op med et skrig uden lige (har han aldrig gjort før)

Spiser ikke så store mængder af gangen men vil så til gengæld gerne have mad flere gange 

Afføringen så stadig normal ud.

Ved en undersøgelse på sygehuset i onsdags siger lægen til mig at hun synes det kunne minde om et optræk til kolik og anbefalede mig at købe grøn Allomin og sørge for at han kun fik mad hver 3. time så han ikke havde mad i maven hele tiden da det skulle fremme kolik?? 

Jeg synes ikke det har hjulpet og synes bestemt ikke at afføringen er blevet mere lind - tværtimod? 

Dog virker det som om at afføringen nu er lettere for ham at komme af med men han skriger stadig af smerte og døjer stadig med meget luft.

SP mener ikke at det er kolik og er ikke til så meget vejledning andet end at hun også anbefaler grøn Allomin. 

Overvejer nu at prøve Bio Gaia og Zoneterapi?? 

Nogen der har erfaring med dette eller har andre gode råd??

Mvh. En bekymret og frustreret nybagt mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.