Skagen - kan man være der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

Stumpen

I uge 27? Under skagen festivalen...

I november gav vi min mor et gavekort på en mini ferie med os i skagen fra 2-6. Juli, men er nu gjort opmærksom på at der er festival der...

vil det være til at være der? Med to børn på 7 og 4 år? Nogen der ved om folk dingler rundt eller er det som en alm sommeruge deroppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

An&Jo

Havnen er fyldt til randen med mennesker og det samme er midtbyen i de dage.. Jeg har arbejdet deroppe og folk er fulde i de dage.. Jeg ville nok vælge ugen op til istedet hvis i skal have børn med derop.. Men der er også skide hyggelig stemning deroppe under festivalen, jeg ville nok bare ikke have små børn med derop i de dage

Anmeld

27. marts 2014

Stumpen

An&Jo skriver:

Havnen er fyldt til randen med mennesker og det samme er midtbyen i de dage.. Jeg har arbejdet deroppe og folk er fulde i de dage.. Jeg ville nok vælge ugen op til istedet hvis i skal have børn med derop.. Men der er også skide hyggelig stemning deroppe under festivalen, jeg ville nok bare ikke have små børn med derop i de dage

Tak for svar - dog ikke det jeg gerne ville høre  vi har bestilt ferie efter det og datteren går i skole ugen før... Burde have undersøgt det, har bare slet ikke skænket det en tanke  nå vi må finde et andet sted så 

Anmeld

27. marts 2014

L&V

Stumpen skriver:

I uge 27? Under skagen festivalen...

I november gav vi min mor et gavekort på en mini ferie med os i skagen fra 2-6. Juli, men er nu gjort opmærksom på at der er festival der...

vil det være til at være der? Med to børn på 7 og 4 år? Nogen der ved om folk dingler rundt eller er det som en alm sommeruge deroppe?

Jeg syntes ikke det er så galt. Vi har tit været der uden problemer..Uge 29 er langt langt værre

Anmeld

27. marts 2014

Jibbe

Jeg synes nu også at uge 27 er rimelig. Altså det går først helt amok i uge 29-30. Folk er da fulde og der er en del, men der er mange modne mennesker så det er ikke sådan 1000 teenagebranderter der render rundt og totalt god stemning der er under festivalen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.