Manglende mens - stress??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet at jeres mens er udeblevet pga stress. Skulle have haft det for snart 10 dage siden. Har konstante tegn på at det lige er på trapperne, men der sker bare ikke noget. Testede i sidste uge, og den var negativ, og tror bestemt heller ikke jeg er gravid, men hvad sker der lige for min krop??
Er meget stresset pga fuldtidsjob og uddannelse og familie, men heldigvis kun en kort periode før jeg er færdig med min uddannelse.
Men kan nogle af jer ellers give et bud på den manglende mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Nogen der har prøvet at jeres mens er udeblevet pga stress. Skulle have haft det for snart 10 dage siden. Har konstante tegn på at det lige er på trapperne, men der sker bare ikke noget. Testede i sidste uge, og den var negativ, og tror bestemt heller ikke jeg er gravid, men hvad sker der lige for min krop??
Er meget stresset pga fuldtidsjob og uddannelse og familie, men heldigvis kun en kort periode før jeg er færdig med min uddannelse.
Men kan nogle af jer ellers give et bud på den manglende mens?

Stress og bekymringer kan sagtens udsætte din mens. Jeg synes du skal tage en test og få det afklaret - måske vælger din mens endda at komme lige efter den negative test (sådan har jeg i hvert fald tit haft det)

Anmeld

27. marts 2014

Julie F

Tænker sagtens stress kan være den udslående faktor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.