Hjælp til maven søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2014

Mn101186

Ja min datter på idag 6 uger har bøvlet med diarré/tynd mave i en uge nu.. Det har ikke gjort ondt på hende, men de sidste to dage har hun været meget pylret og det er kun mor som dur.. Hun falder næsten i søvn med det samme hun kommer til mig eller bare ligger og kigger på mig..
Hun har ikke feber og spiser godt. Hun får mme - allomin blå og grøn.. Hendes afføring er gul, og vandet, med lidt klumper i men vi skifter ble konstant..
Nogen der har prøvet dette? Og ved om man kan gøre noget, eller bare skal se tiden an?
Hun plejer aldrig at græde eller pylre men hun giver den gas med det nu, så ved selvfølgelig ikke om det er fordi hun har ondt.. Men hun stopper så snart hun er hos mig..
Håber det giver mening og at nogle kan hjælpe mig
Fordi det gør så ondt i mit moderhjerter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Hullabullabulla

Mn101186 skriver:

Ja min datter på idag 6 uger har bøvlet med diarré/tynd mave i en uge nu.. Det har ikke gjort ondt på hende, men de sidste to dage har hun været meget pylret og det er kun mor som dur.. Hun falder næsten i søvn med det samme hun kommer til mig eller bare ligger og kigger på mig..
Hun har ikke feber og spiser godt. Hun får mme - allomin blå og grøn.. Hendes afføring er gul, og vandet, med lidt klumper i men vi skifter ble konstant..
Nogen der har prøvet dette? Og ved om man kan gøre noget, eller bare skal se tiden an?
Hun plejer aldrig at græde eller pylre men hun giver den gas med det nu, så ved selvfølgelig ikke om det er fordi hun har ondt.. Men hun stopper så snart hun er hos mig..
Håber det giver mening og at nogle kan hjælpe mig
Fordi det gør så ondt i mit moderhjerter..

Min søn havde også diarré i en uge da han var spæd - har ingen løsning desværre da det forhåbentligt går i sig selv. Hvis det stadig er der efter weekenden ville jeg ringe til lægen.
Husk at give masser af væske (vand)

Anmeld

27. marts 2014

Loan

Jeg vill evt prøve at skære ned på den syrnede (grønne), da den vist skulle virke til at give mere Lind afføring.

God bedring med den lille  

Anmeld

27. marts 2014

Alexander&Lærke

Som jeg lige husker det( det er 6 år siden) så fik min søn grøn allomin da han døjede med hård mave. For at gøre det mere lind, og ja kan godt huske det ave en klumper aff. 

Tænker at du måske kan give sp en kald eller hun komme jo ofte på besøg når de er så små, men måske hun ar et godt råd med tynd mave Hos sådan en str. 

Tænker det måske også kan være hendes Tarmsystem, begge mine har lidt at umoden tarmsystem, så de var ret pylret fra de var ca 3 uger til 3 md hvor det begynder at blvet mere normalt. De havde svært ved at falde til ro sidst på dagen, skreg meget og ville kun ligge min min arm. 

Anmeld

27. marts 2014

L&V

Hvorfor giver i syrnet alomin hvis hun har tynd mave?? Men altså babyer i den alder har jo ret tynd og gul afføring.

Anmeld

4. april 2014

Mn101186

Tak for alle jeres svar - beklager mit sene svar..
Men tog til lægen fredag og røg på akut børnemodtagelse.. hun have højfeber og vidste sig at være en mave virus..
Hun havde fået grøn allomin optil diarré, men ikke rigtig under..
Men var glad for jeg tog til lægen.. hin havde ikke væskemangel men det betød stadig indlæggelse..
Nu bøvler vi bare med en snottet næse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.