Øv når menstruation er så forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. marts 2014

CH2012

Jeg synes det er øv, at min menstruation er underlig. Jeg havde planer om at teste i weekenden, hvis der ikk kom nogen menstruation. Så igår, da jeg var til træning og på toilettet til sidst, var der noget meget sart lyserødt "væske" på papiret, da jeg tørrede mig... Det var ved en 11.30-tiden.

Og så har der ikk været noget siden... Jeg var indstillet på at menstruationen skulle komme - så det forvirre mig, når den så ikk er kommet  efterfølgende endnu. Og jeg plejer normalt at bløde meget. Ifølge mine beregninger ville jeg kun være (hvis jeg skulle have været gravid) 3+5. Tog en test i dag (for en "sikkerhedsskyld") som var bragende negativ... 

Kan det være træningen der har provokeret noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Babydrøm

CH2012 skriver:

Jeg synes det er øv, at min menstruation er underlig. Jeg havde planer om at teste i weekenden, hvis der ikk kom nogen menstruation. Så igår, da jeg var til træning og på toilettet til sidst, var der noget meget sart lyserødt "væske" på papiret, da jeg tørrede mig... Det var ved en 11.30-tiden.

Og så har der ikk været noget siden... Jeg var indstillet på at menstruationen skulle komme - så det forvirre mig, når den så ikk er kommet  efterfølgende endnu. Og jeg plejer normalt at bløde meget. Ifølge mine beregninger ville jeg kun være (hvis jeg skulle have været gravid) 3+5. Tog en test i dag (for en "sikkerhedsskyld") som var bragende negativ... 

Har intet svar til dig, men forstår godt din frustration. Kæmpe  til dig

Anmeld

27. marts 2014

TrineMine86

CH2012 skriver:

Altså jeg have lyserød væske noget på papiret da jeg var ca lige så langt som dig, tænkte også nu kommer mens, men den kom ikke, havde ikke styr på min cyklus dengang, og gik yderlige 2 uger og da den stadig ikke var kommet to jeg en positiv g-test, i uge 5 el 6 + fik at vide at det lyserøde nok stammede fra da ægget satte sig fast.. 

Krydser fingre :-) 

Anmeld

27. marts 2014

CH2012

AnnL skriver:

Har intet svar til dig, men forstår godt din frustration. Kæmpe  til dig

Mange tak... 

Anmeld

27. marts 2014

CH2012

TrineMine86 skriver:

Altså jeg have lyserød væske noget på papiret da jeg var ca lige så langt som dig, tænkte også nu kommer mens, men den kom ikke, havde ikke styr på min cyklus dengang, og gik yderlige 2 uger og da den stadig ikke var kommet to jeg en positiv g-test, i uge 5 el 6 + fik at vide at det lyserøde nok stammede fra da ægget satte sig fast.. 

Krydser fingre :-) 

Okay.... Det kan selvfølgelig være - men tror det næppe

Har menstruationssmerter, og har lige oplevet samme form for "væske"/blødning (hvad man nu vil kalde det) på papiret igen. Så nu tager jeg bind på og ser hvad der sker... 

Anmeld

28. marts 2014

CH2012

Har fået rigtig menstruation i dag. Det må være eftervirkninger fra den spontane abort i december der stadig spiller ind, siden min menstruation er så underlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.