Hej piger.. Sagen er den at jeg pr den 18 marts er blevet opsagt fra mit et årige kontrakt på job som vikar.. Det er af flere årsager havde en voldelig kæreste der forfulgte mig ned på arbejdet for at skubbe til mig og tæske mig og blev tæsket derhjemme og han har bar fået mig psykisk ned at jeg ikk kan klare mere men hvad gør jeg nu?? Jeg var på kh før og kom i det job via jobcenteret men jeg arbejdet jo ikke mere hvad gør jeg så nu? Søge kontanthjælp og håbe på at få hjælp til at komme ovenpå igen? Har virkelig været glad for mit job men det kan ikk se anderledes nu.. I de 6 mdr jeg har været har han været på mit arbejdssted flere gange for at nedgøre mig og true mig med at smadre mig foran allesammen kan bar slet ikk klare til mere. Men han bor ikke i lejligheden men vi har et barn så det kan ikk ungås at vi ikke ser hinanden. Men jeg skal så opsige denne lejlighed for at flytte helt væk til en anden by.. Men kan jeg søge kh nu for at kunne leve indtil da? Og kan jeg det? Håber på lidt svar. God dag
Anmeld