Ikke til at holde ud !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

de vil have 50 tusind mere men de går kun! 100 tusind ned i alt! de forhandler slet ikke. Det synes vi ikke er fair så vi kigger på andre steder igen...

Hvis prisen på boligen er rimelig i forhold til markedet, synes jeg da, at det er meget at sælger er gået 100.000 ned på deres udbudspris. At gå 100.000 ned, synes jeg da er at forhandle. Hvis I ikke kan/vil betale den pris, så er det bare i gang med jagten på noget andet. Der skal nok være andet godt på markedet

Vi er selv på boligjagt og vil da også gerne have prisen presset så langt ned som muligt, men samtidig vil vi helst ikke gå ret meget ned på vores egen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

M &.I

Aisha skriver:

Åh nej piger ! Sidder med hjertet i munden og er S... Nervøs ! Har budt på et rækkehus og vi får besked ved 11.00 tiden. Kan simpelthen ikke holde det ud mere. Kryds fingere for os og vores drømmehjem.

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janey skriver:

Hvis prisen på boligen er rimelig i forhold til markedet, synes jeg da, at det er meget at sælger er gået 100.000 ned på deres udbudspris. At gå 100.000 ned, synes jeg da er at forhandle. Hvis I ikke kan/vil betale den pris, så er det bare i gang med jagten på noget andet. Der skal nok være andet godt på markedet

Vi er selv på boligjagt og vil da også gerne have prisen presset så langt ned som muligt, men samtidig vil vi helst ikke gå ret meget ned på vores egen

Den har været til salg i over 1 år. Og i forhold til de penge den koster er 100 tusind ingenting. Vi forlanger også kun at de skal gå 50 ned da vi så har råd til at lave de forandringer vi kan leve med.

Anmeld

28. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Aisha skriver:

Den har været til salg i over 1 år. Og i forhold til de penge den koster er 100 tusind ingenting. Vi forlanger også kun at de skal gå 50 ned da vi så har råd til at lave de forandringer vi kan leve med.

Ok så misforstod jeg dit indlæg. Jeg læste det som om, du var utilfreds med, at sælger kun ville gå 100.000 ned. Når boligen har været til salg så længe, ville jeg også presse prisen mest muligt.

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janey skriver:

Ok så misforstod jeg dit indlæg. Jeg læste det som om, du var utilfreds med, at sælger kun ville gå 100.000 ned. Når boligen har været til salg så længe, ville jeg også presse prisen mest muligt.

Vi forlanger at de går 150 ned men de vil kun gå 100 ned men det gør ikke noget. Der er så mange boliger til salg så vi kigger bare videre. Jeg synes altså ikke at 50 mere er ret meget i forhold til hvad boligen koster men når sælger bliver stædig så gider vi ikke mere. Vi skal ud og se en i samme område i næste uge.

Anmeld

28. marts 2014

Troldemommi

Aisha skriver:

Vi forlanger at de går 150 ned men de vil kun gå 100 ned men det gør ikke noget. Der er så mange boliger til salg så vi kigger bare videre. Jeg synes altså ikke at 50 mere er ret meget i forhold til hvad boligen koster men når sælger bliver stædig så gider vi ikke mere. Vi skal ud og se en i samme område i næste uge.

Husk på det er købers marked og der er masser af sælgere der hungrer efter at komme af med deres bolig, det er jer der bestemmer og hvis køber siger nej til et tilbud kan de risikere at vente længe med at komme af med deres bolig, det skal i udnytte 100 procent 

Held og lykke med boligjagten 

Monica 

Anmeld

28. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Monica P skriver:

Husk på det er købers marked og der er masser af sælgere der hungrer efter at komme af med deres bolig, det er jer der bestemmer og hvis køber siger nej til et tilbud kan de risikere at vente længe med at komme af med deres bolig, det skal i udnytte 100 procent 

Held og lykke med boligjagten 

Monica 

Seriøst hvor er du sød Monica. Og du har fulstændig ret. Vi afventer og kigger på andre boliger. Det kan godt være de fortryder : )

Anmeld

2. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Vi har fået det !!!!!!! Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

2. april 2014

Troldemommi

Aisha skriver:

Vi har fået det !!!!!!! Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Hvor godt  Tillykke 

Monica 

Anmeld

2. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Monica P skriver:

Hvor godt  Tillykke 

Monica 

Tusind tak ! Er bare så glad 1 maj kan vi flytte ind <3 glæder mig til at fortælle nyheden til min datter når kun kommer hjem fra skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.