Jeg havde lavet mit eget lille forsøg denne gang, jeg er i gang med mit første fryseforsøg og har fået lagt en perfekt 4 celle og en perfekt 8 celle op. Ellers har jeg været igennem 1 IVF behandling hvor der også blev lagt en perfekt 4 celle op men en negativ BP. Jeg har ingen æggeleder pga. 2 GUL så det er grunden til vi er i behandling.
Nå men jeg har lavet mit eget forsøg, som går ud på at teste hver 5. dag og det skulle jeg nok ikke havde gjort, fik lagt ÆO den 18 og 5 dage efter tog jeg en test, den var negativ jeg trøste mig selv med at det også var ret tidligt og det hele skulle nok gå.
Jeg har virkelig troet på det denne gang, jeg har drømt op til flere gange at jeg blev gravid (sidste gang i min IVF drømte jeg at jeg fik min mens, og det gjorde jeg dagen efter)
I dag er det så den 27 og der er gået 5 dage siden sidst så i alt 10 dage og jeg har teste rungene negativ, slet ingen tvivl. Da jeg teste negativ var det ligesom at alle mine "fantom" syntomer også forsvandt, der er nu kun 5 dage til BP og jeg tror simpelthen ikke at den kan nå at blive positiv...
Jeg forstår det slet ikke at min krop ikke vil sammenarbejde, jeg er i virkelig tude mode

Jeg ved godt at det er dumt at teste før tid men kan/kunne ikke lade være, og når de så siger d.01.04 at BP er negativ ville jeg føle det samme...
Der er måske en lille chance for der kommer en positiv BP og det håber jeg selvfølgelig... Manden har forsøgt at trøste mig og sagt at vi skal ud og rejse hvis forsøget ikke virker, men jeg vil ikke ud at rejse jeg vil have en baby...! Og jeg vil have en forklaring på hvorfor de ikke vil sætte sig fast!!!!
Jeg skulle bare ud med nogle frustrationer

Men der er et meget lille håb stadigvæk

Guldæg sæt jeg fast

Anmeld