Det er ret vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Fine_007

Isabella_mor skriver:

6. Og de fleste af hendes børn har 4 børn og derover. Lige med undtagelse af min moster som har to. Og alle os der er børnebørn, vi er vel en 20 stykker, og de ca 15 af os har så ca 1-4 børn hver. Det er en god slat.!

Vi er selv 5 søskende og der er den jeg venter nu, min mors nr. 5 barnebarn  

Nå jamen, så løber det jo hurtigt op..

Jeg forudser, at min egne mor kommer til at stå i ca. samme situation, som din mormor jeg har selv 6 søskende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Isabella_mor

Fine_007 skriver:

Nå jamen, så løber det jo hurtigt op..

Jeg forudser, at min egne mor kommer til at stå i ca. samme situation, som din mormor jeg har selv 6 søskende

Det kan godt være

vores familie er nok den største familie i den by jeg kommer fra. Næsten alle kender en der har det efternavn som vi har (jeg har det så ikke længere) men det er på min mors side. Og så min morfars side, som kommer af en søskendeflok på 13. Min morfars fætter har 21 børn med den samme kone. Så vi er en ENORM kæmpe kolosal stor familie. Jeg kender ikke engang 1/10 del af dem. 

Anmeld

26. marts 2014

Lykke:)

Isabella_mor skriver:

At det barn jeg venter nu er min mormors oldebarn nr 34....... Det er jo helt vildt.!

har i nogensinde hørt noget lignende.??? Jeg har ikke.

Hoooly moly!

Anmeld

26. marts 2014

Mother-love

Isabella_mor skriver:

Det kan godt være

vores familie er nok den største familie i den by jeg kommer fra. Næsten alle kender en der har det efternavn som vi har (jeg har det så ikke længere) men det er på min mors side. Og så min morfars side, som kommer af en søskendeflok på 13. Min morfars fætter har 21 børn med den samme kone. Så vi er en ENORM kæmpe kolosal stor familie. Jeg kender ikke engang 1/10 del af dem. 

Hold da op.
Men i må dæmme da alligevel være pænt mange til familie fester.

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Vildt. Jeg tror det må blive min mormors oldebarn nr. 18 jeg venter.

Anmeld

26. marts 2014

Isabella_mor

Havanagila skriver:

Hold da op.
Men i må dæmme da alligevel være pænt mange til familie fester.

Jeg tror slet ikke at vi nogensinde kommer til at holde familiefest hvor vi alle er med, det bliver dyrt, og det bliver svært at finde et sted der er plads nok  

Anmeld

26. marts 2014

Clisolka

Wow 

Anmeld

26. marts 2014

Eliza

Haha det barn jeg venter er min mormors oldebarn nr 2 og jeg har lavet dem begge
Men min mormor er os kun 62, så hun kan da nok nå at føje et par til listen.
Hendes sidste barne barn er 1 år yngre end min søn.

Anmeld

27. marts 2014

serinasmor

Isabella_mor skriver:

6. Og de fleste af hendes børn har 4 børn og derover. Lige med undtagelse af min moster som har to. Og alle os der er børnebørn, vi er vel en 20 stykker, og de ca 15 af os har så ca 1-4 børn hver. Det er en god slat.!

Vi er selv 5 søskende og der er den jeg venter nu, min mors nr. 5 barnebarn  

Hold da op - stor familie og jeg troede vi var mange

Det er ikke mange der får 34 oldebørn og da slet ikke mens de stadig er i live ...

Anmeld

27. marts 2014

Timmner

Isabella_mor skriver:

At det barn jeg venter nu er min mormors oldebarn nr 34....... Det er jo helt vildt.!

har i nogensinde hørt noget lignende.??? Jeg har ikke.

Jo det er ret vildt, min søn har en tip oldemor som bliver 95 til december. Hun får sit andet oldebarn.. Til september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.