Gode råd Indslag bryllup til veninden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.802 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg er meget interesseret i at få ideer til godt indslag til min venindes bryllup

ALT har interesse - dog ikke de meget brugte som hjertehilsnerne, maleriet osv.

Gerne noget originalt og rørende

Er anonym da jeg ikke vil afsløres af veninden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Til vores bryllup holdt mine svigerinde en tale, hvorefter alle gæsterne skulle skrive en hilsen på et hjertekort som kom i hver vores kasse til min mand og jeg. Vi fik kassen med på vores bryllupsrejse, hvor vi læste alle hilsnerne. Man kunne også have gemt dem til 1. bryllupsdag.

Anmeld

26. marts 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Til vores bryllup holdt mine svigerinde en tale, hvorefter alle gæsterne skulle skrive en hilsen på et hjertekort som kom i hver vores kasse til min mand og jeg. Vi fik kassen med på vores bryllupsrejse, hvor vi læste alle hilsnerne. Man kunne også have gemt dem til 1. bryllupsdag.

Den er også rigtig sød, men jeg synes jeg har set den til alle bryllupper og synes ikke det er så originalt længere. Så ville gerne finde på noget andet.

Anmeld

26. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Den er også rigtig sød, men jeg synes jeg har set den til alle bryllupper og synes ikke det er så originalt længere. Så ville gerne finde på noget andet.

Ok, jeg har bare ikke set den før og efterhånden været til en del brylluper.

Men selvom den er brugt er det noget som brudeparret kan gemme og tænke tilbage på en dejlig dag

Håber du finder noget som er lige som unikt som du gerne vil have

Anmeld

26. marts 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ok, jeg har bare ikke set den før og efterhånden været til en del brylluper.

Men selvom den er brugt er det noget som brudeparret kan gemme og tænke tilbage på en dejlig dag

Håber du finder noget som er lige som unikt som du gerne vil have

Tak

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Selvfølgelig fair nok hvis du hellere vil have noget mere originalt.

Men jeg vil bare sige, vi fik selv sådan en kasse, som vi så skal åbne til vores 1 års bryllupsdag - der er champagne og så en masse hilsner.
Vi blev rigtig glade for den og jeg GLÆDER mig helt vildt til vi skal læse alle de hilsner (champagnen må vi så gemme til en anden gang, da jeg er gravid på vores bryllupsdag)

Anmeld

26. marts 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Selvfølgelig fair nok hvis du hellere vil have noget mere originalt.

Men jeg vil bare sige, vi fik selv sådan en kasse, som vi så skal åbne til vores 1 års bryllupsdag - der er champagne og så en masse hilsner.
Vi blev rigtig glade for den og jeg GLÆDER mig helt vildt til vi skal læse alle de hilsner (champagnen må vi så gemme til en anden gang, da jeg er gravid på vores bryllupsdag)

Dejligt, jamen det kan godt være det er mig der synes det er for uorginalt med urette. Jeg tror bare også, muligheden for at andre kommer med det samme er ret stor

Anmeld

26. marts 2014

Isabella_mor

Måske kunne du sammen med nogle af brudeparrets andre gode venner slå jer sammen og: 

synge deres yndlings sang (hvis de har sådan en) 

spille en scene fra deres yndlingsfilm.. 

Lave en quiz med brudeparret hvor de skal svare på spørgsmål om hvor godt de egentlig kender hinanden. De kan evt sidde på hver sin stol, med ryggen mod hinanden. Og så kan du  Jo lave spørgsmålene om bruden til gommen, og hans bedste ven eller bror osv, laver så spørgsmål til bruden om gommen. Og der kan du/i jo samle viden fra b.la forældrene, søskende.. Det kunne da være meget sjovt. 

Eller i kan lave en "kan du finde din kone/mand" hvor de hver især skal føle sig frem på antal frivillige gæster der står på række, og så skal de føle og dufte sig frem til hinanden, med bind for øjnene og ørepropper?? (Og så lige et sæt tøj til bruden så det ikke bliver så let) det kunne også være sjovt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.