Venter bare....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. marts 2014

Fru Ebied

Hejsa..

Jeg blev insemineret for 2. gang sidste onsdag. Jeg havde to æg og min mand 54 millioner sædceller.

Det er jo dejligt positivt..

Desværre trækker min overvægt og mine 37 år på bagen den anden vej.

Der er en uge til testdag, der sidder jeg i Egypten og nyder livet med min mand og mindste datter på 6.

Jeg har absolut ingen følelse, fornemmelse eller andre tegn på det er lykkedes denne gang - andre der har prøvet det og alligevel har været gravid? 

God aften til alle.

K.H. Fru Ebied 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Mother-love

Vi havde prøvet i 8 mdr hvor jeg så blev gravid. Jeg havde underligt nok mindre symptomer den cyklus jeg blev gravid. Dog mistede jeg i uge 6.
Men det er svært at sige.
For f.eks med min datter var jeg sindsygt træt i ugen efter æl. Og ellers ingen symptomer før uge 6.
Og sidste gang var jeg ikke så træt. Havde dog lidt ømme bryster som jeg ikke havde med min datter.
for at den er der.

så prøv og nyd din ferie uden at prøve at overtolke din krop selvom det et svært.

Anmeld

26. marts 2014

TR

Fru Ebied skriver:

Hejsa..

Jeg blev insemineret for 2. gang sidste onsdag. Jeg havde to æg og min mand 54 millioner sædceller.

Det er jo dejligt positivt..

Desværre trækker min overvægt og mine 37 år på bagen den anden vej.

Der er en uge til testdag, der sidder jeg i Egypten og nyder livet med min mand og mindste datter på 6.

Jeg har absolut ingen følelse, fornemmelse eller andre tegn på det er lykkedes denne gang - andre der har prøvet det og alligevel har været gravid? 

God aften til alle.

K.H. Fru Ebied 

Jeg krydser  

har selv lige været igennem 3 omgang IUI, det har desværre ikk lykkes os at blive gravid . 

Alt held herfra

Anmeld

26. marts 2014

Fru Ebied

Havanagila skriver:

Vi havde prøvet i 8 mdr hvor jeg så blev gravid. Jeg havde underligt nok mindre symptomer den cyklus jeg blev gravid. Dog mistede jeg i uge 6.
Men det er svært at sige.
For f.eks med min datter var jeg sindsygt træt i ugen efter æl. Og ellers ingen symptomer før uge 6.
Og sidste gang var jeg ikke så træt. Havde dog lidt ømme bryster som jeg ikke havde med min datter.
for at den er der.

så prøv og nyd din ferie uden at prøve at overtolke din krop selvom det et svært.

Det er bare så forskelligt. Sidste gang jeg blev insemineret havde jeg så ømme bryster og brystvorter at jeg ikke kunne holde det ud. Jeg havde en smule kvalme og voldsomme spændinger i underlivet.

Denne gang mærker jeg INTET! Absolut INTET..

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Altså nu er vores ikke lavet med hjælp, men regner med du kan bruge svaret alligevel.
Jeg har ikke haft symptomer så tidligt. Første gang var jeg dog vanvittigt træt allerede før jeg testede positivt. Men det har jeg først tænkt på bagefter, at det nok har været derfor.

Held og lykke.... håber der er gevinst.

Anmeld

26. marts 2014

Fru Ebied

TR skriver:

Jeg krydser  

har selv lige været igennem 3 omgang IUI, det har desværre ikk lykkes os at blive gravid . 

Alt held herfra

Øv, det er jeg ked af at høre.. 

Det man skal tænke på ved netop IUI er, at det stadig er helt naturligt. Dvs at det vel stadig er helt normalt at der skal mange behandlinger til før det lykkedes. Jeg håber, men forventer egentligt ikke at det lykkedes ved 3 behandlinger.

Skal i så videre med IVF nu?

Anmeld

26. marts 2014

Fru Ebied

Frk.S skriver:

Altså nu er vores ikke lavet med hjælp, men regner med du kan bruge svaret alligevel.
Jeg har ikke haft symptomer så tidligt. Første gang var jeg dog vanvittigt træt allerede før jeg testede positivt. Men det har jeg først tænkt på bagefter, at det nok har været derfor.

Held og lykke.... håber der er gevinst.

Tak for svar..

Jeg er desværre heller ikke træt.  

Jeg har været gravid 2 gange før, men kan ikke huske hvordan det var. Mine piger er 6 og 14 år nu.

Anmeld

26. marts 2014

TR

Bare underligt, at hvis det kræver mange behandlinger, hvorfor man så kun må få 3 . 

Ja det skal vi , havde virkelig håbet at 3 gang var lykkes gang , men desværre .

Anmeld

26. marts 2014

Fru Ebied

TR skriver:

Bare underligt, at hvis det kræver mange behandlinger, hvorfor man så kun må få 3 . 

Ja det skal vi , havde virkelig håbet at 3 gang var lykkes gang , men desværre .

Ja, det er mærkeligt. 

Chancen pr gang, for mig, er 10-15 procent. Altså præcis det samme som ved forsøg på 100 % naturlig måde.

Jeg går i det private og vi er blevet enige om 6 forsøg. Jeg betaler dog ikke, det er gratis ligesom i det offentlige.

Hvis ikke det er lykkedes os denne gang ændrer vi på behandlingen op til. Evt med nogle injektioner med testosteron eller FSH. 

Håner virkelig det lykkedes for jer i første hug med IVS.

Anmeld

26. marts 2014

Fru Ebied

Fru Ebied skriver:

Ja, det er mærkeligt. 

Chancen pr gang, for mig, er 10-15 procent. Altså præcis det samme som ved forsøg på 100 % naturlig måde.

Jeg går i det private og vi er blevet enige om 6 forsøg. Jeg betaler dog ikke, det er gratis ligesom i det offentlige.

Hvis ikke det er lykkedes os denne gang ændrer vi på behandlingen op til. Evt med nogle injektioner med testosteron eller FSH. 

Håner virkelig det lykkedes for jer i første hug med IVS.

Mener naturligvis håber IVF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.