Klapvogn!? fly..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.422 visninger
13 svar
9 synes godt om
26. marts 2014

Chevro

Ja, som ovenstående beskriver ret godt at vi skal ud og flyve

Men, jeg har hørt mange historier omkring folks smadrede klapvogne osv osv osv …

Hvilke erfaringer har i? Hvilke vogne anbefaler i, og hvad skal man så, når man står i lufthavnen?

Har aldrig haft børn med ud og flyve så er LOST!!

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fløjet mere end 50 gange med børn og klap/barnevogne, og ikke en eneste gang har der været den mindste skade på en af mine klap-eller barnevogne

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Vi har fløjet med klapvogn 2 gange (eller det vil jo så sige 4 gange, da vi jo også fløj hjem).
1. gang skete der ingenting. 2. gang kom der en lille skade på et af hjulene på hjemturen... men det var ikke noget der ikke kunne fikses igen.

Anmeld

26. marts 2014

LinLin

Vi fløj i efterårsferien med SAS til Stockholm med vores brio sing.... På vej derop var den ikke pakket ind,kun sikret med stropper (hjulene taget af) så skulle den på det der "specialbagage"-bånd...
På vej hjem ville kvinden i arlanda lufthavn have den i en plastikpose, så det kom den
Det skete ikke noget med den på nogen af turene

Anmeld

26. marts 2014

lineog4

Hvis man har paraplyklapvogn kan man have den med op i kabinen. De større klapvogne skal med som storbagage. Vi har fået smadret vores klapvogn, men vi anmeldte det inde i lufthavnen og fik faktisk af forsikringen en helt ny klapvogn. 

Anmeld

26. marts 2014

bvk

Vi har rejst en hel masse med vores chicco liteway, den har været fantastisk til formålet. Den kan ligges helt ned, den kan som oftest tages med til gaten, og den er let at slå sammen og løfte når man er på destinationen..

Den har fået en del slag i diverse fly, men den kører stadig ok..

Anmeld

26. marts 2014

MorDk

Jeg har gode erfaringer med Airshells

Tjek link her  http://www.airshells.com/

Det er nemt og billigt! Og har du en barnevogn og den er i stykker efter en tur i Airshell ja så dækker forsikringen. 

Benytter du ikke Airshell så dækker forsikringen ikke...

Anmeld

26. marts 2014

Marts<3

MorDk skriver:

Jeg har gode erfaringer med Airshells

Tjek link her  http://www.airshells.com/

Det er nemt og billigt! Og har du en barnevogn og den er i stykker efter en tur i Airshell ja så dækker forsikringen. 

Benytter du ikke Airshell så dækker forsikringen ikke...

Har vi også benyttet... Mega nemt og smart...

Anmeld

26. marts 2014

Fine_007

Chevro skriver:

Ja, som ovenstående beskriver ret godt at vi skal ud og flyve

Men, jeg har hørt mange historier omkring folks smadrede klapvogne osv osv osv …

Hvilke erfaringer har i? Hvilke vogne anbefaler i, og hvad skal man så, når man står i lufthavnen?

Har aldrig haft børn med ud og flyve så er LOST!!

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig

Jeg har kun gode erfaringer

Lånte min svigerindes "avancerede" paraplyklapvogn med indstillelig ryg og kaleche. Sådan én må man have med hen til kabinen. Flypersonalet tog den derfra og den nåede uskadt frem.

Anmeld

26. marts 2014

Chevro

Fine_007 skriver:

Jeg har kun gode erfaringer

Lånte min svigerindes "avancerede" paraplyklapvogn med indstillelig ryg og kaleche. Sådan én må man have med hen til kabinen. Flypersonalet tog den derfra og den nåede uskadt frem.

Hvad hedder den? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.