Sendes videre i behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2014

stm2812

Hej 

jeg var ved læge i dag, da vi har prøvet at få nummer to barn i over to år. Jeg håbede på de kunne hjælpe med henblik på en henvisning til aagaard klinikken og alt gik super godt.

Kæresten skal have taget prøver ved hans læge og jeg skal have tager blodprøver ved min på 3. Dagen i næste cyklus. Og så slog det mig pludseligt.... Hvad hvis 3. Dagen ender med at være en lørdag/søndag?? Skal man så vente helt til næste cyklus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

mpr

stm2812 skriver:

Hej 

jeg var ved læge i dag, da vi har prøvet at få nummer to barn i over to år. Jeg håbede på de kunne hjælpe med henblik på en henvisning til aagaard klinikken og alt gik super godt.

Kæresten skal have taget prøver ved hans læge og jeg skal have tager blodprøver ved min på 3. Dagen i næste cyklus. Og så slog det mig pludseligt.... Hvad hvis 3. Dagen ender med at være en lørdag/søndag?? Skal man så vente helt til næste cyklus??

Går ud fra at du vel bare kan tage på sygehuset og få den lavet så? Tager de ikke også blodprøver i weekenderne?

Anmeld

26. marts 2014

stm2812

Chel1992 skriver:

Går ud fra at du vel bare kan tage på sygehuset og få den lavet så? Tager de ikke også blodprøver i weekenderne?

Det kan godt ske. Aner det ikke. Havde slet ikke tænkt over det med weekenden. :/ men skal ringe på min menstruations første dag, for at få tid på 3. dagen, så må jeg jo høre hvad de siger der. Kunne da være rart, hvis det var en mulighed at tage på sygehuset så.

Anmeld

28. marts 2014

hygsomme

Nu bliver jeg så en smule i tvivl. :/ Vi har også fået en henvisning. Jeg skal også have taget en blodprøve, men.. Jeg skal have den taget på anden dagen i min cyklus - gad vide hvorfor der er forskel på hvilke dage den skal tages

Anmeld

29. marts 2014

stm2812

hygsomme skriver:

Nu bliver jeg så en smule i tvivl. :/ Vi har også fået en henvisning. Jeg skal også have taget en blodprøve, men.. Jeg skal have den taget på anden dagen i min cyklus - gad vide hvorfor der er forskel på hvilke dage den skal tages

Okay? Gad vide om det er forskelligt fra sted til sted? Ville da bare umiddelbart have troet det var på samme dag prøver e skulle tages

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.