Frustration!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2014

mpr

Årh ha! Fik min menstruation i går, og det var efter klinikken lukkede for deres telefontider så der kunne jeg ikke ringe, i dag prøver jeg så igen og den siger bare hvornår man kan ringe, på trods af at jeg ringer inden for tidsrummet hvor man kan ringe! Skal have en ny potion pergotime fra i morgen og kan bare ikke få fat på dem hvis den ikke engang lukker mig igennem deres telefon linje!!!?

Tror i at lægen ville kunne ordinere det til mig hvis det er? For skal jo starte på det på 3. dagen af min cyklus ellers skal jeg vente en hel cyklus før jeg kan starte igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Årh ha! Fik min menstruation i går, og det var efter klinikken lukkede for deres telefontider så der kunne jeg ikke ringe, i dag prøver jeg så igen og den siger bare hvornår man kan ringe, på trods af at jeg ringer inden for tidsrummet hvor man kan ringe! Skal have en ny potion pergotime fra i morgen og kan bare ikke få fat på dem hvis den ikke engang lukker mig igennem deres telefon linje!!!?

Tror i at lægen ville kunne ordinere det til mig hvis det er? For skal jo starte på det på 3. dagen af min cyklus ellers skal jeg vente en hel cyklus før jeg kan starte igen

Tag ind på klinikken.. Det har jeg også måttet gøre fordi deres Tlf ikke lod mig komme igennem.. 

Anmeld

26. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg vil også sige at du skal ind til klinikken. Deg vil tage dem 2 min og udskrive en recept. Jeg ville ikke tage chancen hvis egen læge nu ikke kunne udskrive pergotime.

Anmeld

26. marts 2014

mpr

ønskebørn74 skriver:

Tag ind på klinikken.. Det har jeg også måttet gøre fordi deres Tlf ikke lod mig komme igennem.. 

Kan desværre ikke bare tage ned på klinikken da der er 1-1½ times transport hver vej med tog.... :

Anmeld

26. marts 2014

mpr

Aisha skriver:

Jeg vil også sige at du skal ind til klinikken. Deg vil tage dem 2 min og udskrive en recept. Jeg ville ikke tage chancen hvis egen læge nu ikke kunne udskrive pergotime.

Kan bare ikke BARE tage hen på klinikken da der er 1-1½ times kørsel hver vej i tog

Anmeld

26. marts 2014

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Kan desværre ikke bare tage ned på klinikken da der er 1-1½ times transport hver vej med tog.... :

45 min hver vej her i bil og 1 1/2 time i rutebil og bus her.. Gjorde det alligevel.. Kunne ikke klare at springe over.. 

Anmeld

26. marts 2014

mpr

ønskebørn74 skriver:

45 min hver vej her i bil og 1 1/2 time i rutebil og bus her.. Gjorde det alligevel.. Kunne ikke klare at springe over.. 

Det er måske også der jeg ender i morgen hvis jeg ikke kan komme igennem med det samme.. Det er bare rigtig øv penge at komme af med :/

Anmeld

26. marts 2014

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Det er måske også der jeg ender i morgen hvis jeg ikke kan komme igennem med det samme.. Det er bare rigtig øv penge at komme af med :/

Det er det, men endnu mere røv sygt at må springe en cyklus over.. 

Anmeld

26. marts 2014

mpr

ønskebørn74 skriver:

Det er det, men endnu mere røv sygt at må springe en cyklus over.. 

Det har du helt ret i! Bare at det ikke lykkedes her den første gang slog mig helt ud.. Puha nej skal ikke vente en måned forgæves! Så får jeg ikke fat i dem i morgen formiddag må jeg bare afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.