Lille Liva 1 måned + billedspam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

BigHope13

Frk. Petersen skriver:

Hehehe Ja det er lidt vildt ! også bare hvad de lære på så kort tid.. Lillepigen er begyndt at smile til os

Ja der sker bare så meget, ihh hvor vidunderligt, der findes virkelig ikke noget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

FogL

Iiiih hvor er hun dog bare noget af det lækreste jeg har set, siden min egen datter kom til verden Og så med et navn, jeg elsker!

Anmeld

27. marts 2014

Pige2009

Hvor er hun sød. Det er dejligt, at det går godt

Anmeld

27. marts 2014

Frk. Petersen

BigHope13 skriver:

Ja der sker bare så meget, ihh hvor vidunderligt, der findes virkelig ikke noget bedre

Nej det kan vi hurtigt blive enige om.. Den ene aften jeg var ved at putte hende lå hun i mine arme og halv sov.. Hvor hun begyndte at stor grine - Årrrh jeg smeltede bare!! Glæder mig virkelig til at det bliver bevidst!!

Anmeld

27. marts 2014

Frk. Petersen

Freyjasmor skriver:

Iiiih hvor er hun dog bare noget af det lækreste jeg har set, siden min egen datter kom til verden Og så med et navn, jeg elsker!

Iiih hvor er du sød

Anmeld

27. marts 2014

Anonymo

Frk. Petersen skriver:

Så har vi en måneds fødselsdag idag

Vores store fantastiske pige!

Hold da op, tiden flyver jo afsted med sådan en lille en.. Har det som om at der kun er gået en uge siden hun kom - på trods af hvor meget der egentlig er sket..

Vi føler os velsignet med verdens smukkeste, dejligste og nemmeste lille pige

Vi havde godt nok en uges tid hvor prinsessen led rigtig meget med mavekneb - Nøjs hun har haft det skidt og hvor har det været hårdt som forældre at se ens lille skat have så ondt og intet kunne gøre!! Kan virkelig anbefale Bio Gaia til alle med det problem! Det har virkelig hjulpet os!! Hun prutter og prutter - så nu ved jeg med sikkerhed at det har været luft der har været problemet

I får lige en masse billeder med på vejen.. Det første er få timer efter hun kom til verden.

Ih, hvor er hun bare skøn! 

Anmeld

27. marts 2014

Babydrøm

Frk. Petersen skriver:

Så har vi en måneds fødselsdag idag

Vores store fantastiske pige!

Hold da op, tiden flyver jo afsted med sådan en lille en.. Har det som om at der kun er gået en uge siden hun kom - på trods af hvor meget der egentlig er sket..

Vi føler os velsignet med verdens smukkeste, dejligste og nemmeste lille pige

Vi havde godt nok en uges tid hvor prinsessen led rigtig meget med mavekneb - Nøjs hun har haft det skidt og hvor har det været hårdt som forældre at se ens lille skat have så ondt og intet kunne gøre!! Kan virkelig anbefale Bio Gaia til alle med det problem! Det har virkelig hjulpet os!! Hun prutter og prutter - så nu ved jeg med sikkerhed at det har været luft der har været problemet

I får lige en masse billeder med på vejen.. Det første er få timer efter hun kom til verden.

Hvor er hun fin og sød

Anmeld

28. marts 2014

Frk. Petersen

Norit skriver:

Ih, hvor er hun bare skøn! 

Mange tak

Anmeld

28. marts 2014

Frk. Petersen

AnnL skriver:

Hvor er hun fin og sød

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.