Hvem ligner dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Laulund87

Maria ligner KLART sin far

Hun er 1,5 år på billedet og vil tro han er en 4 år på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

lineog4

Alle 3 har blå øjne trods far har dejlige brune øjne. De har også alle fået lyst (i Italien meget lyst i dk mellem) hår trods far er sort (læs: gråt). Liam har sågar også fået min teint hvor man bliver rød når man ser solen, mens de andre bliver chokolade brune inden for et minut.

Men ellers ja så ligner Dina farmand, liam tror jeg ligner sin farmor og linus nogen siger mig andre siger far..... Men jeg tror han mest ligner far. Dina har vist så fået højden fra mig og kæmpe fødder fra ??????

billeder af 

1. Mig

2. Linus

3. Dna

4. Liam

5. Dina med sine store fødder ;-)

Anmeld

26. marts 2014

hekran

liten-mamma skriver:

EN lille hygge tråd

Så som overskriften siger, hvem ligner dit barn? Kom gerne med billeder  

Kan starte selv; jeg har ingen idé om hvem Nico ligner. Hun har min næse, men ellers synes jeg hun hverken ligner mig eller far. 

Og så lige et billede af mig som barn og min datter.

Mine drenge er gode blandingen af mig og deres far, men hende her kan jeg vist ikke helt løbe fra (jeg er i grøn kjole, hun i orange)

Anmeld

26. marts 2014

Papillon

liten-mamma skriver:

Ja har hørt at det er normalt at de ligner farmand i starten, men dejligt du også kan se dig i hende nu

Ifølge Bones (tv-serien), ligner børn typisk deres far meget til at starte med, for at manden skal føle sig tættere knyttet til barnet. Om det passer, skal jeg ikke kunne sige, men det lyder da logisk

Anmeld

26. marts 2014

Monski

liten-mamma skriver:

EN lille hygge tråd

Så som overskriften siger, hvem ligner dit barn? Kom gerne med billeder  

Kan starte selv; jeg har ingen idé om hvem Nico ligner. Hun har min næse, men ellers synes jeg hun hverken ligner mig eller far. 

Og så lige et billede af mig som barn og min datter.

Jeg synes faktisk hun ligner dig vildt meget

Mine ligner deres fædre, Anthon lignede dog mig da han var lille men det er helt væk nu

Anmeld

26. marts 2014

LinLin

Begge mine har mest lignet mig da de var små (selvom de har forskellige fædre ) men efter de 1-2 år er de begyndt at ligne deres far... Dog har de begge min næse (og temperament og stædighed )

Anmeld

26. marts 2014

Louisejulia

Her har vi fået afvide at hun ligner sin far, både af familie, venner og Sundhedsplejersken 

Synes også selv de ligner hinanden meget... 

Anmeld

26. marts 2014

Masig

Fandt lige den her artikel:

http://go.tv2.dk/articlekrop/id-66180421:eksperter-nyf%C3%B8dte-babyer-ligner-far.html

Så der er altså en mening med at de ligner faren i starten...

Vores dreng er 20 mdr og ligner udelukkende stadig sin far... Der er slet ingen tvivl...

Han har dog min øjenfarve 

Anmeld

26. marts 2014

mommy1991

Leander er som snydt ud af næsen på sin far   Har dog min næse (se profilbillede )

Anmeld

26. marts 2014

liten-mamma

Emmalie ligner mest sin far. Men i nogle situationer er hun en tro kopi af mig. Det er lige som man ser hende. Men hun har rigtig mange ting fra sin far, og med sikkerhed mine ører

Mor øverst til venstre, far øverst til højre og Emmalie på de nederste.

Ja hun ligner da godt nok hendes far som spæd, hvor vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.