menstruation kom nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
11 svar
3 synes godt om
26. marts 2014

Chraz

Hej piger.
Jeg trænger lige til at komme ud med nogle frustrationer..
Jeg er idag gået 3 dage over tid, Har ømme bryster, murren i underlivet og ondt lige omkring navlen som jeg havde da jeg var gravid med de 3 andre børn.
MEN! Min mand er sterilliseret og blev det for 2 år siden. så jeg er rimelig sikker på det ikke er en graviditet der er tale om. Og hvis vi hører inden under den ene procentdel hvor at sædlederen er vokset sammen igen og han derved er blevet fertil vil jeg blive meget overrasket.
Har dog taget 3 tests over 3 dage bare for at være sikker. Og der er jo selvfølgelig ingenting. Det er så skide frustererende og vil bare gerne have min mens nu!!

Måtte lige ud med det. Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Jupiter

Det er forståeligt - uvished er det værste!!

Jeg kan godt se at sandsynligheden er lille for jeres vedkommende, men har i på det rene hvad der skal ske hvis det imod alle odds skulle være en graviditet der driller?

Hvis det fortsætter, så ville jeg måske teste igen om en uge, og ellers ringe til lægen hvis mens ikke dukker op.

Anmeld

26. marts 2014

Chraz

Jupiter skriver:

Det er forståeligt - uvished er det værste!!

Jeg kan godt se at sandsynligheden er lille for jeres vedkommende, men har i på det rene hvad der skal ske hvis det imod alle odds skulle være en graviditet der driller?

Hvis det fortsætter, så ville jeg måske teste igen om en uge, og ellers ringe til lægen hvis mens ikke dukker op.

Hvis det er en graviditet beholder vi barnet. Vi har snakket om at der skal lukkes op igen her til sommer og se om vi kan få et barn mere, da tingene har ændret sig og vi føler godt overskud og lyst til en mere. Så det er heldigvis et ønske vi begge har hvis det er.

Anmeld

26. marts 2014

Chraz

Har lige nogle billeder af den test jeg har taget idag. Og ved jo godt der ikke er noget, men ville være rart lige at kunne få det bekræftet så jeg ikke glor mig blind på den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2014

Goggelogge

Chraz skriver:

Har lige nogle billeder af den test jeg har taget idag. Og ved jo godt der ikke er noget, men ville være rart lige at kunne få det bekræftet så jeg ikke glor mig blind på den

Synes jeg kan ane en streg på det første billede

Anmeld

26. marts 2014

Chraz

Goggelogge skriver:

Synes jeg kan ane en streg på det første billede

jah også mig. Men tror næsten det er en skyggestreg når jeg ikke har kunne fange den på de andre billeder?

Anmeld

26. marts 2014

cwl

Hm kan ane en streg på det første billede. Men ikke på det andet, så måske er det en skyggestreg..

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Er det den samme test og er billedet taget indenfor tid?
Jeg synes nemlig også jeg kan se en ekstra streg på det øverste billede.

Anmeld

26. marts 2014

Chraz

cwl skriver:

Hm kan ane en streg på det første billede. Men ikke på det andet, så måske er det en skyggestreg..

jah det må det næsten være.. Må tage en igen i weekenden hvis den ikke er kommet.

Anmeld

26. marts 2014

Chraz

Frk.S skriver:

Er det den samme test og er billedet taget indenfor tid?
Jeg synes nemlig også jeg kan se en ekstra streg på det øverste billede.

Ja det er en og samme test.. Må prøve igen i weekenden hvis den ikke er kommet.. Og håbe på et lidt mere afklarende resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.