Hey 
Jeg vidste ikke helt, hvor mit indlæg hører til, om det er her eller under skruk, men valgte her 
Pb har slet ikke været på tale siden september, hvor manden og jeg besluttede os for, at vi først ville tage snakken i september 2014, da vi ikke følte os helt klar endnu.
men men men, det har taget en hel ny drejning. Manden er ude og sejle med arbejdet og vi sidder og skriver på facebook om en masse ligegyldigt, hvor der pludselig dukker et link op fra ham på et hus der er til salg (jeg er studerende, så har slet ikke tænkt de baner).
Han begynder at skrive, at han nu tjener 'så' mange penge, at vi kan begynde at kigge efter vores drømmehus.
Virkelig dejligt at høre fra ham, men jeg bryder ud med det samme med den kommentar, at jeg prioriterer familie over hus, bil og andre materielle sager. Så længe jeg er studerende er der nok ikke råd til begge dele. 
Han fortæller så, at han har regnet lidt på det og hus på ingen måde udelukker det andet, da der er råd til begge dele. Eneste problem er, at jeg skal bruge en bil til at komme i skole og da han bruger vores bil til daglig tjeneste i frederikshavn når han er DK, så er det et større problem. 
Men nu er det ikke hus jeg vil tale om, men baby 
Han tilføjede, at han nu kunne se, at økonomien var der til baby og kunne se, at alle muligheder er åbne nu. 
Hvis jeg forstår ham korrekt, så starter pb måske om 13 dage og derfor vil jeg gerne trække lidt på jeres erfaringer. Hvad havde I af overvejelser lige op til i skulle forsøge første gang og har I nogle gode råd til manden og jeg? 
Jeg tager allerede folinsyre, da de er i mine daglige vitaminpiller.