Mistet evnen til middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2014

StudPsyk

Ej, det er en totalt weird ting. Men jeg har alle dage elsket en god middagslur, faktisk det tidspunkt på dagen hvor jeg sover allerbedst, sådan har det altid været!

Men det er som om jeg fysisk ikke kan mere  Og det er ikke fordi jeg er for frisk! Jeg sover af pommern til om natten, og er generelt sååå træt! Og så ligger jeg mig i sengen, lukker øjnene og falder i søvn stort set med det samme. Men så går der 5-10 min., så vågner jeg, og så kan jeg ikke sove mere.

Det er SÅ utilfredsstillende! For jeg er jo ligesom ikke frisk efter 5 minutter, men jeg KAN bare ikke komme ned i dyb søvn.

Hvad sker der for det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Lykke:)

Janne T. skriver:

Ej, det er en totalt weird ting. Men jeg har alle dage elsket en god middagslur, faktisk det tidspunkt på dagen hvor jeg sover allerbedst, sådan har det altid været!

Men det er som om jeg fysisk ikke kan mere  Og det er ikke fordi jeg er for frisk! Jeg sover af pommern til om natten, og er generelt sååå træt! Og så ligger jeg mig i sengen, lukker øjnene og falder i søvn stort set med det samme. Men så går der 5-10 min., så vågner jeg, og så kan jeg ikke sove mere.

Det er SÅ utilfredsstillende! For jeg er jo ligesom ikke frisk efter 5 minutter, men jeg KAN bare ikke komme ned i dyb søvn.

Hvad sker der for det? 

Det lyder forfærdeligt irriterende!

Er ret glad for min middagslur stadig kan lade sig gøre

Anmeld

26. marts 2014

L&V

Øv det lyder godt nok ik fedt. Har læst et sted at mens vi har små børn er vi nærmest kodet til at sove lettere for at vågne når de græder osv men derfor sku du jo gerne ku sove alligevel.. Har du overvejet søvn terapi af en art? Meditation før du går i seng, mindfulness eller andet. Jeg bruger selv sådan en søvn app når jeg ka mærke at drømmeland er svært at nå. Den hjælper mig rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.