Blomsterbed langs terrassen - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
5 svar
3 synes godt om
25. marts 2014

sismofutten

Hej,

Er der tilfældigvis en med grønne fingre her inde, der har lyst til at give et par råd med på vej?!

Sagen er den, at vi lige har fået lavet helt ny terrasse - og langs den har vi gjort klar til et blomsterbed - vi mangler bare at plante alle blomsterne - og det er her jeg har brug for råd - hvilke slags blomster skal vi vælge?
Vi vil meget gerne have blomster til "hele året", da vi bruger terrassen rigtig meget + vi kan se bedet fra vores stue af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Dina1987

Jeg aner ikke en dyt, ville tage ud i et have/plante center og bede om hjælp. Men ville bare lige sige waaw en flot terrasse, gid man havde sådan en !

Anmeld

25. marts 2014

stjernehimmel

jeg ville bestemt hvis det var mig have nogle lavendler i den... de dufter skønt, og er super flotte og NEMME.....  blåpuder, blante noget timmian... det dufter og der kommer blomst i/ det samme med purløg..... 

Anmeld

25. marts 2014

stjernehimmel

Uhhh og hosta ;-) 

Anmeld

25. marts 2014

sismofutten

Juan skriver:

Jeg aner ikke en dyt, ville tage ud i et have/plante center og bede om hjælp. Men ville bare lige sige waaw en flot terrasse, gid man havde sådan en !

Det var sådan set også planen - men tænkte at jeg lige ville forberede mig lidt inden

Og mange tak, vi er også utrolig glade for den - og glæder os så meget til vejret bliver lidt bedre, så vi kan bruge den

Anmeld

25. marts 2014

sismofutten

stjernehimmel skriver:

Uhhh og hosta ;-) 

Tusind tak - dine ideer er hermed skrevet ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.