brød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2009

sarahb

hvad skal jeg dog gøre, isaac vil IKKE spise brød... Han kan nu spytte ud og brød det skal bare ud.. Dvshan slet ikk får rugbrød... ihhh hvor er jeg frustreret!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Mie A

Det samme gør min datter, medmindre at hun selv får lov til at putte det i munden.

Anmeld

7. august 2009

TbCp

sarahb skriver:

hvad skal jeg dog gøre, isaac vil IKKE spise brød... Han kan nu spytte ud og brød det skal bare ud.. Dvshan slet ikk får rugbrød... ihhh hvor er jeg frustreret!!!

Hvilken slags rugbrød har du prøvet?
SOm dagplejer brugte/bruger jeg altid kartoffelrugbrød det var alle børnene vilde med. Men ellers prøv at sæt en lille hapser på en gaffel og lad ham selv styre gaflen ind i munden, måske det virker at han selv får lov

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

Emma har altid været god til at spise rugbrød, men pludselig gad hun ikke. Fandt så på at sætte en hapser på en lille dessert gaffel, som Tina/TbCp også skriver, og det hjalp. Men for nyligt gad hun heller ikke det længere for nu vil hun kun spise med fingrene. Men her i dag gad hun ingen af delene, så jeg tror jeg skifter tilbage til rugbrød uden kerner.

Men så vidt jeg husker, så skrev du for nylig at Isaac ikke havde fået tænder endnu. Det kan måske være dem der er på vej. Så kan de nemlig godt miste lysten lidt til at spise, eller til at spise nogle bestemte ting.... Og rugbrød er jo lidt hårdt, hvis man har ondt i gummerne...

Anmeld

7. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er en rigtig god ide, at prøve, at lade ham spise med en lille gaffel. Vores søn spiser hellere rugbrød med gaffel end med fingrene.

Det er sikkert bare en periode, at han skal igennem som alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.