Hvad havde i gjort .?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

*Mor Til Albert*

Se tiden an eller tage en smut forbi lægen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Mum33

Se tiden an  

Anmeld

25. marts 2014

Rockertand

Wampires skriver:

Først snakke med lægen, sige graviditetstegn og ingen mens. Så ville han bede mig for en god ordens skyld lige at kigge forbi og lave tisseprøve først, hvis den var negativ videre til blodprøve for at være sikker. Og hvis den også viste negativ så videre til gynækolog til scanning og undersøgelse generelt i underlivet.

Been there og ønskede ikke at være gravid så fik ikke symptomer pga det men pga min cyklus var gået i stå igen og skulle kickstartes på ny...

og husk du har altid krav på at blive tilset af en læge...

hvis din egen ikke vil så skal du skifte for der er ikke noget værre end at man ikke kan snakke med og stole på sin læge...

Det er noget bavl, man har ikke krav på en lægetid, det er ene og alene på lægelig indikation (lægens vurdering).

Til TS: Du skal bare se tiden an.

Anmeld

25. marts 2014

Swerg

Rockertand skriver:

Det er noget bavl, man har ikke krav på en lægetid, det er ene og alene på lægelig indikation (lægens vurdering).

Til TS: Du skal bare se tiden an.

Det er fandeme hårdt når kvalmen er så slem hele tiden

Anmeld

25. marts 2014

EnSødMor

Swerg skriver:

1 uge over tid, rigtig meget kvalme og negative test...

ellers altid regelmæssig cyklus. 

Hvad havde i gjort hvis det var jer ?

Mit bedste råd er at se tiden an... 

Jeg er gravid i 18. Uge lige nu, jeg fik kvalme dagen efter forventet mens og det blev bare værre og værre, efter 7 dage tog jeg en bragende negativ test, ventede helt indtil 17 dage efter forventet mens før jeg testede igen, der var den bragende positiv'... ;-) 

- Så der er lidt håb derude, men du er nødt til at vente..  Jeg krydser for dig

Anmeld

25. marts 2014

Swerg

EnSødMor skriver:

Mit bedste råd er at se tiden an... 

Jeg er gravid i 18. Uge lige nu, jeg fik kvalme dagen efter forventet mens og det blev bare værre og værre, efter 7 dage tog jeg en bragende negativ test, ventede helt indtil 17 dage efter forventet mens før jeg testede igen, der var den bragende positiv'... ;-) 

- Så der er lidt håb derude, men du er nødt til at vente..  Jeg krydser for dig

Det lyder som jeg kunne være heldig

Anmeld

25. marts 2014

Lotus86

Så lige din anden tråd med testen i, jeg ser altså også en streg. Hvordan ser dine tests ud nu?

Anmeld

25. marts 2014

Swerg

Lotus86 skriver:

Så lige din anden tråd med testen i, jeg ser altså også en streg. Hvordan ser dine tests ud nu?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2014

Lotus86

Swerg skriver:

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal lede efter nr. 2 streg når den er skilt ad?

Anmeld

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lotus86 skriver:

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal lede efter nr. 2 streg når den er skilt ad?

Mellem kontrolstregen og det blå. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.