Hvordan skal denne kjole vaskes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
7 svar
4 synes godt om
25. marts 2014

Sandratoft

Vil i vaske den sammen med det hvide tøj, eller med det sorte? Kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gribe det an 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

StudPsyk

Sandratoft skriver:

Vil i vaske den sammen med det hvide tøj, eller med det sorte? Kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gribe det an 

Jeg ville vaske det med det hvide. SÅ risikerer du ikke dit sorte tøj smitter af på den, og når den er lavet på den måde tvivler jeg på det sorte på selve kjolen smitter af på det hvide, så ville man jo aldrig kunne vaske den. Alternativt vaske den for sig  

Anmeld

25. marts 2014

Hvem?

Sandratoft skriver:

Jeg ville vaske den for sig selv

Anmeld

25. marts 2014

Sandratoft

Janne T. skriver:

Jeg ville vaske det med det hvide. SÅ risikerer du ikke dit sorte tøj smitter af på den, og når den er lavet på den måde tvivler jeg på det sorte på selve kjolen smitter af på det hvide, så ville man jo aldrig kunne vaske den. Alternativt vaske den for sig  

Kan i hvert fald vaske den for sig selv første gang, men det er lige omstændigt nok at vaske den for sig selv hver gang

Anmeld

25. marts 2014

StudPsyk

Sandratoft skriver:

Kan i hvert fald vaske den for sig selv første gang, men det er lige omstændigt nok at vaske den for sig selv hver gang

Så ville jeg vaske den med det hvide, hvis valget stod mellem at vaske det med farvet eller hvidt  

Anmeld

25. marts 2014

Swerg

Sådan en ville jeg faktisk sende til rens 

Anmeld

25. marts 2014

mor88

Sandratoft skriver:

Jeg tror jeg først ville prøve at skylle den sorte del i hånden lige hurtig for at se om vandet blev farvet. Hvis vandet ikke bliver farvet kan du vaske den sammen med hvidt men jeg tror jeg ville holde mig til 30 graders vask

Held og lykke

Anmeld

25. marts 2014

Sandratoft

mor88 skriver:

Jeg tror jeg først ville prøve at skylle den sorte del i hånden lige hurtig for at se om vandet blev farvet. Hvis vandet ikke bliver farvet kan du vaske den sammen med hvidt men jeg tror jeg ville holde mig til 30 graders vask

Held og lykke

Det var faktisk en god ide Det vil jeg prøve tak =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.