Min største datter vejede 7,4 til hendes 1 års undersøgelse. Hun har hele vejen igennem været til kontrolvejninger osv...Men hun ER bare slank. Hun tager ikke på uanset hvad jeg gør og kort tid efter accepterede både SP og læge at sådan ser hun altså bare ud :-)
Så længe ens barn er sund og rask, glad og frisk så betyder vægten ikke det store. Når man kan se de indtager en god mængde føde er alt som regel ok.
Ikke alle børn skal veje 12 kg når de fylder 1, nogle skal trække gennemsnittet ned jo:-)
Min store piger er nu 5 år, vejer 15, 1 kg og måler 107 cm. Så ja, hun er stadig slank og det ændrer sig sikkert aldrig.
Min mindste vejede 8,5 kg til 1 års undersøgelsen mener jeg, og hun var i fin fin stand og målte vist 73 cm. Så, slip gassen og slap af. dit barn fejler ret sandsynligt intet og har bare sit eget stofskifte.:-) Fortsæt bare med det gode fedt, olier og andet plantefedt. Man kan altid give et lille lag smør på brødet under leverpostejen. Pølse er som regel også ret fedt og godt med mayo til.
Anmeld