Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Nu må det sku snart være der..ÆL test.
Nu må det sku snart være der..ÆL test.
Synes nu den er ret langt fra
Sørger du for at teste samme tidspunkt om dagen? Og sørger du for ikk at have været på toilettet i min. 3 timer inden du tester?
esioul skriver: Synes nu den er ret langt fra
CH2012 skriver: Sørger du for at teste samme tidspunkt om dagen? Og sørger du for ikk at have været på toilettet i min. 3 timer inden du tester?
cwl skriver: Nårh
Nårh
Er ikke for at være ond jeg siger det.
Har selv brugt æl teste i mange år, og synes ikke den er sååå tydelig.
Men xx for det snart kommer
esioul skriver: Er ikke for at være ond jeg siger det. Har selv brugt æl teste i mange år, og synes ikke den er sååå tydelig. Men xx for det snart kommer
Den bliver da tydeligere, men overhovedet ikke positiv endnu. Da min ÆL-test så sådan ud gik der stadig 4-5 dage før den var helt positiv
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Den bliver da tydeligere, men overhovedet ikke positiv endnu. Da min ÆL-test så sådan ud gik der stadig 4-5 dage før den var helt positiv
cwl skriver: Men det kan ikke passe med at min cyklus gennemsnitligt er på 29 dage og er på cyklus dag 16 i dag...
Men det kan ikke passe med at min cyklus gennemsnitligt er på 29 dage og er på cyklus dag 16 i dag...
Kroppen er nogengange mærkelig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128