Ægløsning.. hvor meget sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. marts 2014

stjernehimmel

NU har jeg aftalt med manden at vi efter længere tid uden held, skal forsøge at ha sex hver anden dag max...

Nu ser jeg så her til aften at jeg har æggeløsning.... skal vi stadig holde os til hver anden dag(pga bedre sædkvalitet?) eller skal vi sex'e løs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

esioul

stjernehimmel skriver:

NU har jeg aftalt med manden at vi efter længere tid uden held, skal forsøge at ha sex hver anden dag max...

Nu ser jeg så her til aften at jeg har æggeløsning.... skal vi stadig holde os til hver anden dag(pga bedre sædkvalitet?) eller skal vi sex'e løs?

Vi havde kun 2 gange omkring æl og det resulterede i graviditet

Anmeld

24. marts 2014

stjernehimmel

esioul skriver:

Vi havde kun 2 gange omkring æl og det resulterede i graviditet

Vi sexede løs sidst men der skete bare INTET 

Anmeld

24. marts 2014

Mom2

stjernehimmel skriver:

Altså de kloge hoveder siger man ikke skal spare, da chancen for at blive gravid ikke bliver større ved at man ikke har ret meget sex og at sæden ikke bliver bedre fordi man kun har sex nogen få gange om ugen.

Så på manden hvis du har æl

Anmeld

24. marts 2014

siw84

Fik faktisk af vide af en som scannede mig inden jeg blev gravid at man skulle have sex hver 3 dag. For der var mandens sæd bedst. Og som hun sagde at hvis man "sprang" en over så skulle den klares på en anden måde så de får løsning hver 3 dag he he
Så det gjorde vi

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Med mindre I har fået af vide at mandens kvalitet ikke er i top, skal I bare sexe løs 

Da jeg fik fjernet spiralen sagde lægen at vi bare skulle gøre det når vi havde lyst, så tit vi havde lyst, men min. hver 3. dag

Med begge vores piger har vi gået efter lyst-princippet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.