Lidt pinligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Sweet1978

Nu har Danielle jo lært at sige mor og far, mor går fint der er kun en mor alle andre er f.eks. bellas mor mm. Så hvorfor det er gået galt ved jeg ikke, men nu er alle mænd far, hun direkte peger og råber far, men hun mener jo engentlig bare mand for hun render jo ikke hen til dem og giver dem knus mm. som hun gør når hun ser sin far, som hun godt ved hvem er. Faktisk bliver hun bund jaloux hvis f.eks. bella kommer for tæt på og vil nusses og have opmærksomhed af "hendes far" - det er MIN. Retter hende hvergang og siger nej det er bare en mand, din far er der og der lige nu, men reaktionen er den samme. Mændene siger ikke noget, men deres blik siger alt, hvad foregår der her hvad har hun bildt det barn ind? Er det et desperat kontakt/score forsøg, få barnet til at charme sig ind først mm. Pinligt pinligt pinligt generelt skal hun ikke råbe og pege af fremmede mennesker men første mål er at lære hende ordet mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

pipsen

hihi har haft det samme problem her... det gjaldt både for "mor" og "far".. det går over igen

Anmeld

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Åh ja, har været igennem noget lignende da min datter var lille. Hun sagde nemlig også far til alle de mænd vi mødte. Syntes også det var mega pinligt... som om jeg bare havde masser af forskellige mænd jeg skiftede ud hele tiden, og hun så til sidst ikke anede hvem der var hendes far
Men det går selvfølgelig hurtigt over igen... heldigvis

Anmeld

7. august 2009

Sweet1978

pipsen skriver:

hihi har haft det samme problem her... det gjaldt både for "mor" og "far".. det går over igen

Det er jeg glad for at høre, tænkte bare shit, har ikke oplevet det med Nadia dengang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.