hvor finder jeg ap-pen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. marts 2014

Fru Hansen

Der kører utallige reklamer om en dims til tablets. Den hedder appen og er en pind der kan tegne på tabletten. Min datter vil så gerne have sådan en og nu når hun snart har fødselsdag ville jeg købe den. Men når jeg googler kommer der INTET op.

Hvor i alverden købes den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Klumpe-dumpe

Fru Hansen skriver:

Der kører utallige reklamer om en dims til tablets. Den hedder appen og er en pind der kan tegne på tabletten. Min datter vil så gerne have sådan en og nu når hun snart har fødselsdag ville jeg købe den. Men når jeg googler kommer der INTET op.

Synes de sagde Bilka i reklamen?

Anmeld

24. marts 2014

helle85

Ariel skriver:

jep :-)

http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming /mus-og-tastatur/appen---elektronisk-tegnepen/p/10 0116590

jeg skrev appen pen på google også kom den frem

Anmeld

24. marts 2014

Noneother

Som de andre siger. Bilka. -og Føtex.

Anmeld

25. marts 2014

Fru Hansen

Ariel skriver:

TAK.

Lidt pudsigt. Jeg har set reklamen tre gange og intet hørt om bilka - tror lige jeg giver ørelægen et kald

Anmeld

25. marts 2014

Fru Hansen

helle85 skriver:

jep :-)

http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming /mus-og-tastatur/appen---elektronisk-tegnepen/p/10 0116590

jeg skrev appen pen på google også kom den frem

TAK for hjælpen. Fødselsdagsgaven er reddet.

Anmeld

25. marts 2014

2721

Fru Hansen skriver:

Vi har købt vores i bog og ide

Anmeld

25. marts 2014

2babygirls

Fru Hansen skriver:

Vi købte vores i bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.