Fårup Sommerland...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Stine29

Jeg skal i fårup sommerland på søndag... og jeg har jo aldrig lagt mærke til om der er sådan nogle skilt om gravide må prøve den eller ej...

Nogle der har været i fårup sommerland på det sidste, og hviken ting hoppe i evt. over?

Knus Stine 9+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Lise

Jeg var i Fårup ganske få dage efter jeg fandt ud af at jeg var gravid. Hoppede lidt i trampolin (ikke voldsomt) men fik ondt i maven efterfølgende og pletblødte. Så ikke nogen god ide. Så prøvede jeg en karrusel der kørte meget hurtigt både forlæns og baglæns, og den gav mig ekstrem kvalme, så heller ikke nogen god ide.

Ellers så gjorde jeg bare det jeg synes jeg kunne mærke var ok. Var ude og rende på den der gamle junglesti, som ikke hedder junglesti mere, og det gik fint. Men mærk efter i din krop om det er ok...

God tur!

Lise 9+5

Anmeld

7. august 2009

Stine29

Tror heller ikke jeg må prøve de store rutsje baner... men hvad med træstammen? Syntes jeg skal ind på halv pris på søndag, når nu jeg ikke rigtig må prøve noget

Anmeld

7. august 2009

Lise

Jeg ved ikke noget om træstammen. Vi var derhenne, men der var 20 minutters ventetid, så vi gik videre... Vi var til gengæld ude i den der - ja, hvad f***** hedder den - sådan nogle runde både på vildt vand  Noget af det første man kommer til når man kommer ind. Og det gik fint. Vil tro det er det samme med de der træstammer..

Anmeld

7. august 2009

Lullaby

Da jeg var gravid med Izabella var jeg ca 9 uger henne da vi var i bonbonland. Min læge havde sagt at jeg måtte prøve ALT derinde inkl. vildsvinet så det gjorde jeg op til flere gange

Anmeld

7. august 2009

mor_sabina

Stine29 skriver:

Jeg skal i fårup sommerland på søndag... og jeg har jo aldrig lagt mærke til om der er sådan nogle skilt om gravide må prøve den eller ej...

Nogle der har været i fårup sommerland på det sidste, og hviken ting hoppe i evt. over?

Knus Stine 9+0

Nej hvor hyggerligt og så i det her gode vejr Nu har jeg ingen erfaring selv men som lise skriver mærk efter om det er ok, vil nok passe lidt på de første 3 måneder hvor mor og barn er lidt skrøbelige hvis det var mig Jeg håber du får en rigtig god tur du kan jo altid spise en masse is

Anmeld

7. august 2009

Stine29

mor_sabina: ja det er også min plan, at når de andre prøver noget som jeg ikke kan, så skal jeg have en is for hver gang

Anmeld

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg ved ikke hvordan det er nu, menkan i hvert fald huske at da jeg var der for nogle år siden var der i hvert fald et skilt ved flagermusen at man ikke måtte prøve den hvis man var gravid.
Jeg ville nok lade være med at prøve de alt for vilde ting... bare for en sikkerheds skyld.
God tur

Anmeld

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Stine29 skriver:

Tror heller ikke jeg må prøve de store rutsje baner... men hvad med træstammen? Syntes jeg skal ind på halv pris på søndag, når nu jeg ikke rigtig må prøve noget

Jamen så må jeg da komme gratis ind når vi skal i Fårup... for jeg skal alene afsted med to børn på 3 og 5 år ... hvor meget tror du jeg får prøvet?? INTET
Synes faktisk det er vildt at give 210 kr bare for at ledsage sine børn. Men sådan er det...

Anmeld

7. august 2009

Mor til L&S

Hey

Der er skilte ved alle forlystelser som de fraråder gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.