Kan det være tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg oplevede i dag for første gang at da jeg rejste mig for hurtigt fra sofaen fik jeg det her jag i venstre side af maven. Det niver sådan. Gør lidt ondt.

Det samme oplevede jeg før jeg testede positivt i December som så endte i en SA i Januar.

Ville det være et tegn på graviditet tror I???

Har desuden enormt humørsvingninger. Og drømte i nat at jeg var gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Morigen

Anonym skriver:

Hej!

Jeg oplevede i dag for første gang at da jeg rejste mig for hurtigt fra sofaen fik jeg det her jag i venstre side af maven. Det niver sådan. Gør lidt ondt.

Det samme oplevede jeg før jeg testede positivt i December som så endte i en SA i Januar.

Ville det være et tegn på graviditet tror I???

Har desuden enormt humørsvingninger. Og drømte i nat at jeg var gravid. 

Hvor langt ville du være henne??
Det kan også være din ægløsning du kan mærke, Jeg fik nogle små jag skiftevis i siderne mellem menstruationerne ( Første gang i højre side, månden efter var det i venstre side)

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Morigen skriver:

Hvor langt ville du være henne??
Det kan også være din ægløsning du kan mærke, Jeg fik nogle små jag skiftevis i siderne mellem menstruationerne ( Første gang i højre side, månden efter var det i venstre side)

Havde ægløsning for 5 dage siden. Holder øje med ÆL-test 

Anmeld

24. marts 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Havde ægløsning for 5 dage siden. Holder øje med ÆL-test 

Det befrugtede æg implanterer sig på 5.-7. dagen, så hvis du havde positiv test for 7 dage siden og dermed ægløsning for 5 dage siden, er du teknisk set knapt nok gravid endnu

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det befrugtede æg implanterer sig på 5.-7. dagen, så hvis du havde positiv test for 7 dage siden og dermed ægløsning for 5 dage siden, er du teknisk set knapt nok gravid endnu

Okay. Så det er bare tilfældigt at jeg oplever det samme igen???

Anmeld

24. marts 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Okay. Så det er bare tilfældigt at jeg oplever det samme igen???

Det kan det sagtens være, men det er jo også ligemeget, for hvis du bliver gravid denne cyklus vil du være overbevist om, at det hænger sammen, og det er da også en uskadelig tro

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan det sagtens være, men det er jo også ligemeget, for hvis du bliver gravid denne cyklus vil du være overbevist om, at det hænger sammen, og det er da også en uskadelig tro

Ja, nu må vi se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.