Billig hudpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. marts 2014

oktober2014

Hej tøser.

Jeg har en rød, tør, nok også lidt sart irriterende hud! Jeg kan bare ikke få det røde væk (er blevet tjekket for roscelia eller hvad det hedder, sorry kan ikke lige navnet hehe), men det er bare tør hud hvis jeg skal tro på de kloge mennesker!

Men jeg plejer så at bruge omkring 600 måske mere om måneden på hudpleje (clinique og chanel) - men nu er jeg gravid, og vil meget hellere bruge penge på babyting, sååå..

Er der nogle der kan anbefale nogle GODE produkter til billige penge? 

Og hvis der er nogle der har gode råd til kedelige og tørre læber så også gerne komme med de råd.. Jeg exfoliere mine læber, og bruger vaseline.. Men stadig tørre! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

oktober2014

Og og og, også meget gerne noget godt, billigt shampoo - plejer at bruge TREsemme, men det er nok også lidt for dyrt nu 

Anmeld

24. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min lillesøster bruger en dagcreme fra apoteket. Den skulle ikke være så dyr i sammenligning med de produkter du bruger nu. Til gengæld er den god for hendes sarte tørre hud. Af shampoo Hmm hvad med evt at spørge på apoteket også? Eller Matas?

God jagt

Anmeld

24. marts 2014

oktober2014

SDD skriver:

Min lillesøster bruger en dagcreme fra apoteket. Den skulle ikke være så dyr i sammenligning med de produkter du bruger nu. Til gengæld er den god for hendes sarte tørre hud. Af shampoo Hmm hvad med evt at spørge på apoteket også? Eller Matas?

God jagt

Jo tak, syntes det er en kæmpe jungle 

Anmeld

24. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
oktober2014 skriver:

Hej tøser.

Jeg har en rød, tør, nok også lidt sart irriterende hud! Jeg kan bare ikke få det røde væk (er blevet tjekket for roscelia eller hvad det hedder, sorry kan ikke lige navnet hehe), men det er bare tør hud hvis jeg skal tro på de kloge mennesker!

Men jeg plejer så at bruge omkring 600 måske mere om måneden på hudpleje (clinique og chanel) - men nu er jeg gravid, og vil meget hellere bruge penge på babyting, sååå..

Og hvis der er nogle der har gode råd til kedelige og tørre læber så også gerne komme med de råd.. Jeg exfoliere mine læber, og bruger vaseline.. Men stadig tørre! 

Jeg bruger en lækker aloe vera creme fra avivir. Den er ikke voldsomt dyr, men rigtig god til meget tør hud (Bruger den i øjeblikket til babymaven) og så er den fri for parabener og parfume. Den kan købes i matas og på apoteket, og ellers kan man også finde nogle ret fordelagtige tilbud på nettet. 

Med hensyn til shampoo så er jeg selv rigtig glad for elvital, og hvis man sørger for at købe lidt stort ind når det er på tilbud, så fås det jo faktisk ret billigt også

Anmeld

24. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

oktober2014 skriver:

Hej tøser.

Decobal ansigtscreme kan bestemt anbefales. Den kan købes på apoteket og indeholder hverken parabener, farvestoffer eller parfume - og vigtigst af alt: den er super til tør hud (det har ihvertfald virket rigtigt godt på min hud). 
Og så koster den kun omkring 90 kr. og der er meget deri. 

Anmeld

24. marts 2014

oktober2014

Clgh skriver:

Decobal ansigtscreme kan bestemt anbefales. Den kan købes på apoteket og indeholder hverken parabener, farvestoffer eller parfume - og vigtigst af alt: den er super til tør hud (det har ihvertfald virket rigtigt godt på min hud). 
Og så koster den kun omkring 90 kr. og der er meget deri. 

Den tror jeg faktisk jeg har hørt om før!

Har de også en exfoliator osv, eller er det bare creme?

Anmeld

24. marts 2014

moaren

oktober2014 skriver:

Hej tøser.

På apoteket har de en serie der hedder Avene og der er både ansigtscremer og læbecremer. Nogle af produkterne indeholder rosenvand, som giver duft, så hvis du helst vil være fri for parfume, så vil jeg også sige Decubal.

Decubal har også en creme til tørre læber og desuden har de også en rigtig god shampoo. 

Spørg på apoteket 

Anmeld

24. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

oktober2014 skriver:

Den tror jeg faktisk jeg har hørt om før!

Har de også en exfoliator osv, eller er det bare creme?

Det tør jeg ikke udtale mig om. Men prøv at hør dem på apoteket (eller kig på apotekets hjemmeside. Der er ansigtscremen på tilbud til 67,20 kr.) 
http://www.webapoteket.dk/maerker/decubal 

Men det er ihvertfald en super god serie. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.