Hjælp! Mørke pletter i barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
2 synes godt om
24. marts 2014

BabyHL

Vi har en lækker emmaljunga big Star supreme fra 2012. Den har stået i skur under en flytning, og nu har jeg opdaget et par mørke pletter i kalechen og på betrækket og på madrassen. Det er jo selvfølgelig nok skimmelsvamp. Er der nogen der har erfaringer med dette? 

Foreløbig har jeg taget alt betræk af og vasket det i maskinen med rodalon, har skrubbet kalechen med rodalon og har skrubbet selve kassen og bunden med det også.

Men er det nok? Det hele står til tørre nu, og så vidt jeg har forstået, skal jeg skrubbe kasse og kaleche med rent vand, når rodalonen har virket lidt. Men hvad mere?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

ønskebørn74

BabyHL skriver:

Vi har en lækker emmaljunga big Star supreme fra 2012. Den har stået i skur under en flytning, og nu har jeg opdaget et par mørke pletter i kalechen og på betrækket og på madrassen. Det er jo selvfølgelig nok skimmelsvamp. Er der nogen der har erfaringer med dette? 

Foreløbig har jeg taget alt betræk af og vasket det i maskinen med rodalon, har skrubbet kalechen med rodalon og har skrubbet selve kassen og bunden med det også.

Men er det nok? Det hele står til tørre nu, og så vidt jeg har forstået, skal jeg skrubbe kasse og kaleche med rent vand, når rodalonen har virket lidt. Men hvad mere?? 

Det er lige som det skal være.. 

Anmeld

24. marts 2014

emschen09

Man kan købe noget i matas (kan ikke lige huske hvad det hedder).

Det brugte vi til vores Emmaljunga klapvogn.

Det bliver lilla når du påfører det, det ser lidt voldsomt ud, men det hjælper.

Vores havde en del pletter, og efter behandlingen var det hele som nyt.

Så det kan klart anbefales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.