Jeg er så forbavset over hvor grådige nnogle mennesker er, jeg gik forgæves i Netto efter en kobber lampe ved åbningstid for et par uger siden, øv tænkte jeg... Så gik jeg igen forgæves efter et nyt sofabord i søstrene grene også efter lang kø ved åbning øv igen... Udsolgt over hele linjen... Kommer hjem og læser på Facebook at folk har hamstre i stor stil, køber f.eks hele partier af lamper i Netto og 5-10 borde i søstrene.. Finder flere at varerne på Eva og trendsales blive solgt til over over pris pga den store efterspørgsel. En lampe der kostede 149 i Netto bliver solgt til 600,- osv.
Er chokeret over folks mentalitet, det er så dårlig stil, for ikke at sige respektløs over for alle de med pli der kan holde køkultur og som føler sig heldig hvis de får, og ikke på profit og tjene på andres uheldighed..
Ved selvfølgelig ikke om der er nogle af de hamstre her inde, men hvis der er, håber jeg de indtjente penge brænder på samvittigheden..
Ville ikke så meget mere end at brokke mig... Og sige øv over nogle folk er så grådige...
Anmeld